رشد 44 درصدی تخلیه و بارگیری کالا در بندر نوشهر طی 9 ماهه سال جاری

مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران گفت: تخلیه و بارگیری انواع کالا در منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر طی 9 ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه قبلی ، از رشد 44 درصدی برخوردار بوده است .

به گزارش فرینا به نقل از پرتال حمل و نقل، محمد تقی انزان پور درباره عملیات نه ماهه تخلیه و بارگیری کالا در بندر نوشهر، افزود: عملیات تخلیه و بارگیری کالا در بندر فریدونکنار در این مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته 154 درصد رشد داشته است. در بخش ورود کشتی به بنادر نوشهر و فریدونکنار نیز عملکرد اداره کل در این مدت در مجموع از رشد50 درصدی برخوردار بوده است.
انزان پور با بیان اینکه بنادر نوشهر و فریدونکنار از تجهیزات و امکانات مناسبی برای تخلیه و بارگیری انواع کالا برخوردار است، تصریح کرد: تجار و بازرگانان و دیگر فعالان حوزه صادرات و واردات می توانند با استفاده از ظرفیت های موجود در این بنادر و بهره گیری از مزایا و ویژگی های منحصر به فرد صنعت حمل و نقل دریایی ، موجبات رشد و شکوفایی اقتصادی منطقه و کشور را فراهم کنند .
گفتنی است؛ غلات، کاغذ و چوب از عمده ترین کالاهای وارداتی و محصولات کشاورزی شامل میوه و کنسانتره میوه، خواربار و خشکبار و مصالح ساختمانی از مهمترین کالاهای صادراتی از بنادر نوشهر و فریدونکنار به شمار می روند .

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو