مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در جلسه ستاد بحران عنوان کرد؛

اهمیت تکمیل طرح های هدایت روان آب های جزیره به دریا

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: طرح های هدایت روان آب های ناشی از بارش شدید باران در نقاط مختلف جزیره باید زودتر تکمیل شود.

به گزارش فرینا، حمید رضا مومنی در جلسه ستاد بحران این سازمان، افزود: ارائه خدمات در شرایطی که قشم با ثبت 215 میلی متر باران در صدر اخبار کشور قرار داشت، کار ارزشمندی بود که باید از دست اندرکاران خدمات دو روز گذشته تقدیر کرد.
به گفته مومنی، ارائه خدمات در شرایط بارش شدید باران، اتفاق سختی بود که خوشبختانه با تلاش نیروهای همراه با ستاد بحران بدون خسارات مالی به مردم جزیره قشم، مدیریت شد.
وی با اعلام اینکه مدیریت بارش دو روز گذشته قشم در نوع خود بی سابقه بوده است، اظهارامیدواری کرد که با خرید تجهیزات مورد نیاز ستاد بحران و تکمیل طرح های هدایت آب از کانال های در حال احداث، بهترین خدمات در زمان بارندگی ها به مردم جزیره ارائه شود.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از نیروهای همراه با ستاد بحران این سازمان خواست در کمترین زمان ممکن نسبت به تمیز کردن شهرها با جمع آوری گِل و لای ناشی از بارندگی اخیر اقدام کنند.
مومنی، ستاد بحران سازمان منطقه آزاد قشم را موظف کرد با حفر کانال های اضطراری در نقاط مختلف روستاهای تولا و رمچاه نسبت به هدایت آسانتر روان آب های ناشی از بارش باران اقدام کنند.
وی در ادامه سخنان خود از نیروهای آتش نشانی، خدمات شهری، شرکت تعاونی کارکنان سازمان منطقه آزاد، بسیج، نیروی انتظامی و پلیس راهور که در دو روز گذشته با تمام توان خود برای خدمت به مردم تلاش کردند تقدیر کرد.
اطلاع رسانی خوب تیم رسانه ای ستاد بحران سازمان منطقه آزاد قشم و ارسال بیش از 20 خبر در کنار گزارش های تصویری و چند فیلم در 30 ساعت گذشته هم آخرین مطلبی بود که مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به آن پرداخت و از فعالان این حوزه هم قدردانی کرد.
در ابتدای این جلسه هم رئیس و اعضای ستاد بحران سازمان منطقه آزاد قشم به ترتیب گزارش مربوط به حوزه های خود را بیان کردند.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو