با حضور معاون امور بندری سازمان بنادر مطرح شد:

لزوم رفع مشکلات سرمایه گذاران بخش خصوصی فعال در بندر نوشهر

عضو هیأت عامل و معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی بر ضرورت رفع مشکلات سرمایه‌گذارن بخش خصوصی فعال در منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر تأکید کرد. 

به گزارش فرینا، فرهاد منتصر کوهساری به همراه جمعی از مدیران ستادی ضمن بازدید از طرح‌های توسعه ای منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر، در نشستی با حضور مدیر کل بنادر و دریانوردی استان مازندران بر ضرورت تکمیل پروژه های سرمایه گذاری در دست اقدام تاکید کرد.
محمد تقی انزان پور مدیر کل بنادر و دریانوردی استان مازندران و مدیر منطقه ویژه اقتصادی نوشهر در این نشست با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت پروژه‌های عمرانی در دست اقدام و عملکرد بنادر تابعه اداره کل در زمینه تخلیه و بارگیری خواستار مساعدت بیش از پیش مسئولان ارشد سازمان بنادر و دریانوردی در راستای بهره گیری بهینه از ظرفیت های بنادر استان در بخش صادرات و واردات شد.
انزان پور با اشاره به رشد عملکرد بنادر تابعه اداره کل در زمینه تخلیه و بارگیری کالا خاطر نشان کرد: خوشبختانه با تلاش همکاران تخلیه و بارگیری کالا طی ۹ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه قبلی در بندر نوشهر از رشد۴۴ درصدی و در بندر فریدونکنار از رشد ۱۵۴ درصدی برخوردار بوده است.
وی با تشریح چالش های فراروی توسعه بندر نوشهر خواستار مساعدت لازم برای حل مشکل لایروبی حوضچه و کانال دسترسی بندر نوشهر از طریق تطویل موج شکن غربی و استحصال اراضی شد.
مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر  همچنین با ارائه گزارشی از روند اقدامات صورت گرفته در حوزه گردشگری دریایی خاطر نشان کرد: با توجه به علاقه مندی سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در زمینه  ایجاد مارینا و ساخت اسکله اختصاصی مسافری، در صورت  حمایت سازمان فرصت مناسبی برای توسعه گردشگری در بندر نوشهر فراهم شده است.
گفتنی است؛ با موافقت معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی  مقرر گردید ضمن بررسی دقیق تر طرح ها ، ارایه تسهیلات لازم جهت تشویق و تسریع در اجرای آن صورت پذیرد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو