یک انتصاب در شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)

محمد مهدی کربلایی، مدیرعامل و رییس هیئت مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) طی حکمی فرزاد یادگاریان را به عنوان مدیرکل دفتر امور مناطق آزاد و ویژه اقتصادی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) منصوب کرد.

به گزارش فرینا؛ در حاشیه یکصد و هفتادمین جلسه هیئت مدیره شرکت، فرزاد یادگاریان به عنوان مدیرکل دفتر امور مناطق آزاد و ویژه اقتصادی منصوب شد.

در حکم یادگاریان آمده است ؛ 

نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان " مدیرکل دفتر امور مناطق آزاد و ویژه اقتصادی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)" منصوب می شوید.

امید است ضمن رعایت قوانین و مقررات مرتبط با حوزه کاری، با استعانت از درگاه خداوند متعال و بهره گیری از ظرفیت های موجود در پیشبرد اهداف و برنامه های شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) موفق و موید باشید. اهم وظایف مورد انتظار به شرح ذیل می باشد:

١. تهیه، تنظیم و تدوین سند استراتژی راه اندازی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی بر اساس وظایف و اختیارات مقرر در اساسنامه شرکت با اولویت مناطق پیشران.

٢. تعامل و هماهنگی با دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد کشور، اعضای هیات مدیره و ارکان و حوزه های اجرایی شرکت جهت تطبیق کلیه سیاست ها، خط مشی ها و استراتژی های آن مجموعه با سند جامع توسعه ای شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) و ایجاد ارتباط با دیگر مناطق آزاد و ویژه داخلی و خارجی در جهت توسعه و شکوفایی منطقه آزاد شرکت با رعایت قوانین و مقررات مربوطه.

٣. ارائه راهکار و نظارت بر تطبیق اقدامات ساختار اجرایی منطقه ویژه اقتصادی مبتنی بر هوشمندسازی کلیه ارکان آن منطقه.

٤.  جمع آوری قوانین، مقررات، آیین نامه ها، بخش نامه های مرتبط بعد از تصویب مدل اقتصادی منطقه به منظور استقرار نظام مدیریت یکپارچه و اطلاع رسانی قوانین، مقررات، دستورالعمل ها و عملکرد منطقه آزاد

٥. بهره گیری از تکنولوژی های نوین در حوزه خدمات کسب و کار داخلی و بین المللی در آن منطقه و تطبیق شرایط محوله در شرکت مذکور بر اساس مقررات موضوعه.

٦. برنامه ریزی جهت تسهیل تولید و صادرات و سرمایه گذاری و انتقال فناوری های پیشرفته از طریق حضور فعال در بازار های منطقه و جهان

٧. نظارت بر حسن اجرای آیین نامه اجرایی صدور روادید اتباع خارجی در منطقه آزاد شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)

٨. توجه ویژه به گسترش و اعمال نظام مدیریت یکپارچه در راستای هم افزایی و ایجاد رشد اقتصادی مناسب در شهر فرودگاهی با تعامل اثرگذار اقتصاد جهانی و ارائه الگوی توسعه برای آن منطقه

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو