مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) بیان کرد؛

حفظ و ارتقاء کارکنان متخصص و متعهد در دستور کار شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از برنامه ریزی برای بهینه سازی منابع انسانی در این مجموعه خبر داد.

به گزارش فرینا؛ محمد مهدی کربلایی با اشاره به لزوم پویایی در سازمان ها و بنگاه های اقتصادی اظهار داشت: باید به سازمان به چشم یک موجود زنده نگاه کنیم و با ایجاد تحول و بروز نگه داشتن فرآیندهای کاری ـ عملیاتی و منابع انسانی موجب تسریع در تحقق اهداف مجموعه شویم.

کربلایی گفت: توجه به منابع انسانی یکی از مهمترین برنامه های شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در کنار بروز رسانی فرآیند های عملیاتی است که از طریق آن می توانیم پویایی کل مجموعه را ارتقا داده و به چشم اندازهای ترسیم شده برای آن دست پیدا کنیم.

وی خاطر نشان کرد: به همین منظور لازم است بهینه سازی نیروی انسانی در شرکت آغاز شود و در این راستا ویرایش و بهبود رویه های جذب، حفظ و ارتقا کارکنان در کلیه بخش های مختلف مجموعه در دستور کار قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) حفظ نیروهای متخصص و متعهد را بعنوان یکی از مهمترین برنامه های خود برشمرد و افزود: باید با تشویق این نیروها، تعلق سازمانی را در میان کارکنان شرکت بیش از پیش افزایش دهیم.

کربلایی در ادامه گفت: ایجاد امنیت شغلی یکی دیگر از برنامه هایی است که برای کارکنان متخصص و متعهد شرکت در نظر داریم چرا که معتقد هستیم با ایجاد امنیت شغلی بهره وری نیروها نیز افزایش خواهد یافت.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) اضافه کرد: با اجرای این برنامه ها قادر خواهیم بود تا قدم های بزرگی در راستای توسعه شهر فرودگاهی و معرفی آن بعنوان نقطه ای تاثیر گذار در اقتصاد کشور برداریم.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو