مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم عنوان کرد؛

مستطیل قرمز یک اثر فاخر سینمای دفاع مقدس است

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از فیلم سینمایی مستطیل قرمز که به صورت اختصاصی در سینما سیتی قشم به نمایش درآمد، از این فیلم به عنوان یک اثر فاخر سینمای دفاع مقدس یاد کرد.

به گزارش فرینا، حمید رضا مومنی پس از پایان نمایش اختصاصی فیلم مستطیل قرمز، گفت: این فیلم با داستانی بسیار ارزشمند و بازی خوب و روان بازیگران از جمله مردم محلی، دوران دفاع مقدس و نقش ارزنده مردم مرزنشین را بخوبی به تصویر کشیده است.

مومنی با تبریک به دست اندرکاران این فیلم ارزشمند که موفق به کسب رتبه برتر جشنواره سینمای بین المللی در شهر میلان ایتالیا شد، افزود: همه ما باید برای حفظ حال و هوای دوران دفاع مقدس تلاش کنیم و جوانان ایران را با رشادت های بزرگ مردان جبهه و‌ جنگ بیش از پیش آشنا نماییم.

به گفته مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، تمام فداکاری هایی که مردم در طول دوران دفاع مقدس برای شهدای تاریخ ساز میهن انجام می دادند و امروز در فیلم مستطیل قرمز بخشی از آن را تماشا کردیم، در آیین پاسداشت شهادت حاج قاسم سلیمانی هم مشاهده کردیم و این نشان از حفظ حال و هوای دوران دفاع مقدس در شرایط کنونی دارد.

مومنی ادامه داد: امروز هم مردم با دشمن شناسی خود نشان دادند که آماده مقابله با نیت ها و اندیشه های شوم هستند و با تمام توان از خاک‌ پاک‌ میهن و اسلام عزیز دفاع می کنند.

شایان ذکر است؛ این فیلم به عنوان‌ نماینده سینمای ایران در جشنواره جهانی FICTS ایتالیا و در حضور داریوش صولت سرکنسول کشورمان موفق به دریافت مدال بلورین و لوح زرین این‌ جشنواره شده است.

سید علیرضا سجادپور تهیه کننده این فیلم و  حسن و حسین صید خانی کارگردان این اثر سینمایی هستند.

اندیشه فولادوند، مهدی اسدی، علی اوسیوند، محمود مقامی و شارل کوئن فرانسوی بازیگران این اثر برتر سینمای کشورمان هستند.

این فیلم بنا به پیشنهاد مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم پنجشنبه ۲۶ دی ماه ساعت ۱۸ با حضور حجت الاسلام والمسلمین میثم تارم امام جمعه شهرستان قشم، حمیدرضا مومنی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد، مرتضی شیخ زاده معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری این سازمان و جمعی از مدیران و کارکنان سازمان و مردم هتر دوست قشم به صورت اختصاصی اکران شد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.