مدیر پروژه امور طولا اعلام کرد؛

تخلیه آب محلات و تنظیف گِل و لای طولا پایان یافت

مدیر پروژه امور طولا سازمان منطقه آزاد قشم از پایان عملیات تخلیه آب باران در محلات مختلف و تنظیف گِل و لای حاصل از بارش سیل آسا در این روستا خبر داد.

به گزارش فرینا، سید حسین هوشمند با اعلام اینکه حجم بارش باران طی روزهای 19 تا 21 دی ماه در قشم بی سابقه بوده است، افزود:  تخلیه این حجم آب ناشی از بارش سیل آسا در روستای طولا کار بسیار دشواری بود که با تلاش شبانه روزی نیروهای مرتبط با ستاد بحران این سازمان به پایان رسید.

به گفته هوشمند، تخلیه آب حیاط مدرسه طولا به دلیل پایین بودن سطح آن نسبت به سطح محیط اطراف مدرسه تا زمان تخلیه آب های اطراف این محیط آموزشی امکانپذیر نبود.

مدیر پروژه امور طولا در عین حال یادآور شد: علیرغم اینکه حیاط مدرسه همزمان با آغاز بارندگی ها پر از آب باران شد، اما دانش آموزان پس از پایان بارندگی ها در برای کسب علم در کلاس های درس حاضر بودند.

وی با اعلام اینکه با پایان یافتن بارندگی در روز 21 دی ماه، کار تخلیه آب های ناشی از بارش های بی سابقه قشم در محدوده روستای طولا نیز آغاز شد، افزود: 15 نیروی خدماتی، یک دستگاه بیل زنجیری، یکدستگاه بیل لاستیکی، یک دستگاه لودر و سه پمپ آب مجموع نفرات و تجهیزاتی بود که در این عملیات بکار گرفته شد.

هوشمند یادآور شد: با حفر کانال های خاکی برای تخلیه بهتر و سریعتر آب محلات، تنظیف گِل و لای از بخش های مختلف این روستا هم با استفاده از یکدستگاه بابکت انجام شد.

مدیر پروژه امور طولا در پایان باردیگر از نیروهای خدماتی که به صورت شبانه روز برای حل مشکل ناشی از باش سیل آسای باران در این روستا تلاش کردند، تقدیر کرد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو