برگزاری دوره آموزشی شناخت اصول و مبانی نظارت و بازرسی در قشم

مدیر منابع انسانی سازمان منطقه آزاد قشم از برگزاری دوره آموزشی شناخت اصول و مبانی نظارت و بازرسی با حضور ۳۵ نفر از کارکنان این سازمان خبر داد.

به گزارش فرینا، علی عسکری گفت: این دوره با حضور کارکنان مدیریت های مختلف از جمله بازرسی، نظارت و پاسخگویی به شکایات و امور حقوقی و قرارداد ها در سالن مرکز بین المللی رشد برگزار شد.

به گفته عسکری، کارکنان مدیریت امور شهری و روستایی، امور درگهان، املاک و مستغلات، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، معماری و شهرسازی و حوزه امنیتی و انتظامی هم رد این دوره شرکت داشتند.

وی گفت: وجود نظام های نوین نظارت و بازرسی دقیق، از شرط های اساسی تحقق اهداف و لازمه موجودیت سازمان های پیشرو است.

مدیرمنابع انسانی سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به اهمیت حضور بازرسان دقیق و امانتدار، تصریح کرد: وجود چنین افرادی باعث افزایش روحیه ی مقاومت کارکنان در برابر فساد و تضعیف روحیه ی متخلفان می گردد.

به گفته عسکری؛ این دوره آموزشی با هدف افزایش دانش شغلی واحدهای مرتبط با امور بازرسی و نظارت برگزار شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در سازمان منطقه آزاد قشم نظارت و بازرسی با رویکرد اصلاحی و به منظور ارائه راه حل های کاربردی برای مسایل و نیز توسعه ی مسئولیت پذیری در برابر ارباب رجوع، با محوریت مدیریت بازرسی، نظارت و پاسخگویی به شکایات انجام می شود.

گفتنی است؛ دوره های مختلف آموزشی کارکنان سازمان منطقه آزاد قشم به عنوان یکی از سیاست های مهم مورد نظر مدیرعامل این سازمان از سال های گذشته تا کنون از سوی مدیرت منابع انسانی با جدیت در حال برگزاری است.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو