مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) بیان کرد؛

فرودگاه امام (ره) باید نماد توسعه و پیشرفت کشور باشد

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از بخش های مختلف ترمینال مسافری شماره یک این مجموعه بازدید کرد.

به گزارش فرینا؛ محمد مهدی کربلایی در این بازدید با اشاره به اهمیت فرودگاه امام (ره) بعنوان مهمترین درگاه ورودی کشور اظهار داشت باید خدمات ارائه شده در این فرودگاه به لحاظ کمی و کیفی مبتنی بر اصول علمی و استانداردهای بین المللی ارتقا یابد، چراکه این مجموعه نخستین نقطه ای از کشور است که مسافر در بدو ورود آن را مشاهده می کند و فرودگاه امام (ره) باید نماد توسعه و پیشرفت کشور باشد.

کربلایی گفت: همانطور که مقام عالی وزارت راه و شهرسازی تاکید کردند باید با تلاش بیشتر و برنامه ریزی های دقیق خدماتی در خور شان مردم در فرودگاه امام (ره) ارائه کنیم و میزان رضایتمندی مسافران را افزایش دهیم.

وی در ادامه از بخش های مختلف سالن های ورودی، خروجی، چک این، ترانزیت و بوردینگ ترمینال مسافری شماره یک شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) بازدید کرد و از نزدیک در جریان نحوه خدمت رسانی به مسافران قرار گرفت.

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) همچنین با حضور در غرف فعال در بخش های مختلف ترمینال کالاها و خدمات ارائه شده توسط آن ها را بررسی کرد و افزود: بهترین خدمات و کالاها باید در غرفه های مستقر در ترمینال به مسافران ارائه شود.

گفتنی است؛ در این بازدید محمدرضا کریمیان عضو هیئت مدیره و راهبر لجستیک و سرمایه گذاری، حیدر فرزانه معاون توسعه مدیریت و منابع و فاروق علیخانی مدیرکل عملیات فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) حضور داشتند.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.