مسئولیت های اجتماعی پتروشیمی هدفمند شوند

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با تاکید بر اهمیت مسئولیت اجتماعی در صنعت پتروشیمی گفت: فعالیت های هلدینگ ها و شرکت های صنعت پتروشیمی در بحث CSR باید هدفمند و همسو شود.

به گزارش فرینا، نخستین جلسه شورای راهبردی مسئولیت های اجتماعی در صنعت پتروشیمی با حضور بهزاد محمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، طالبیان مشاور وزیر نفت در امور اجتماعی، مدیران عامل هلدینگ های پتروشیمی روسای شورای راهبردی مسئولیت اجتماعی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی برگزارشد.
 
محمدی در این جلسه نقش هلدینگ ها در اجرایی شدن مسئولیت اجتماعی را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: باید با توجه به تجارب به دست آمده طی سال های اخیر تغییر وضعیت در مسئولیت های اجتماعی پتروشیمی ها راتحقق بخشیم و با توجه به هزینه های انجام شده نیازمند نگاهی نو در این موضوع هستیم.
 
وی با بیان این که پتروشیمی ها به عنوان پیشران توسعه کشور اقدام های مهم زیادی را در حوزه مسئولیت اجتماعی دنبال می کنند تصریح کرد: روابط عمومی ها در راستای تبیین دستاورد های کسب شده  نقشی مهم و تعیین کننده دارند .
 
معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی افزود: همدلی، همکاری و تعامل میان خانواده بزرگ صنعت پتروشیمی می تواند منجر به اقدام های اثر بخش و ماندگاری در مسئولیت اجتماعی شود و باید به سمتی حرکت کنیم که صنعت نخست کشوربه ویژه در مناطق عسلویه و ماهشهر محور توسعه پایدار شود.
 
علی ربانی مشاور اجتماعی مدیر عامل و رئیس دبیر خانه مسئولیت اجتماعی شرکت ملی صنایع پتروشیمی در این جلسه گزارشی از روند فعالیت های شرکت ملی صنایع پتروشیمی را بیان کرد و مدیران عامل هلدینگ های پتروشیمی نیز دیدگاه ها و نظرهای مختلف در بحث مسئولیت های اجتماعی را ارائه کردند و مقرر شد جلسه شورای راهبردی مسئولیت های اجتماعی در صنعت پتروشیمی به صورت نظام مند برگزار شود.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو