سخنرانی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند در سفارت ایران در اسپانیا

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند روز گذشته در سفارت جمهوری اسلامی ایران در اسپانیا سخنرانی کرد.

به گزارش فرینا، این سخنرانی در حاشیه نمایشگاه صنعت گردشگری مادرید (FITUR) و با حضور حسن قشقاوی سفیر ایران در اسپانیا، نمایندگان مناطق آزاد کشور، تورگردانها و آژانس های مسافرتی ایران و اسپانیا انجام شد.

اسماعیل زمانی با اشاره به اجرایی شدن قانون حذف روادید در مناطق آزاد تجاری در آذرماه ۹۶ در منطقه آزاد اروند گفت: ما در راستای رونق اقتصادی و گردشگری این امکان را فراهم کردیم تا کلیه اتباع خارجی به جز اتباع رژیم صهیونسیتی بدون ویزا به اروند سفر کنند.

اسماعیلی تاکید کرد: حوزه گردشگری منبع درآمد تجدیدپذیر به شمار می‌رود و ما برای توسعه گردشگری دریایی منطقه آزاد اروند در تلاش هستیم چرا که این مهم می‌تواند مبنای توسعه برای تمامی مناطق آزاد کشور باشد.

وی در پایان افزود: اروند از اهمیت استراتژیک اقتصادی، تجاری و سیاسی ویژه‌ای برخوردار است و شهرهای آبادان و خرمشهر بخصوص در بخش بازارگردی رونق خوبی در حوزه گردشگری دارند.

گفتنی است؛ نمایشگاه صنعت گردشگری مادرید (FITUR) از دوم تا ششم بهمن ماه در شهر مادرید کشور اسپانیا ادامه خواهد داشت و سید علی موسوی معاون سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند در این سفر مدیرعامل این سازمان را همراهی می کند.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.