زمینه های همکاری با شرکت های سلامت محور حلال دنیا فراهم می شود

هیات اعزامی مناطق آزاد کشور به نمایشگاه صنعت گردشگری فیتور 2020 در مادرید با نماینده انستیتو حلال Cordoba اسپانیا دیدار و گفتگو کردند.

با گزارش فرینا، در این دیدار طرفین پس از تبادل اطلاعات و ارایه گزارش در خصوص ظرفیت ها و زیرساخت های درمانی و سلامت مناطق آزاد و محصولات سلامت محور حلال به بحث و گفتگو پرداختند.
در این نشست مقرر شد به منظور راه اندازی دفتر نمایندگی در مناطق آزاد کشور در ابتدا زمینه همکاری های لازم با شرکت های سلامت محور سراسر جهان مانند SpainCare فراهم شود.
طرفین در این نشست در خصوص الصاق برچسب حلال کالاهای سلامت محور بخصوص در حوزه غذا و آشامیدنی صادراتی به کشورهای اسلامی توسط تولیدکنندگان مناطق آزاد به بحث و تبادل نظر پرداختند.
گفتنی است؛ نمایشگاه صنعت گردشگری مادرید (FITUR) 2020 از روز دوم تا ششم بهمن ماه (22 ـ 26 ژانویه 2020) در شهر مادرید پایتخت اسپانیا برپا شده، نمایندگانی متشکل از معاون فرهنگی، گردشگری و صنایع خلاق دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و سازمان های مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی ارس، اروند و قشم، کیش حضور دارند و ظرفیت ها و توانمندی های این مناطق در حوزه های جذب توریست، سرمایه گذاری در بخش های هتلداری و مقاصد پروازی و معرفی جاذبه های گردشگری را به نمایش گذاشته اند.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو