مدیر جذب سرمایه گذاری و بازاریابی سازمان منطقه آزاد قشم مطرح کرد؛

50 درصد تخفیف برای مجوز تعاونی های روستایی جزیره قشم

مدیر جذب سرمایه گذاری و بازاریابی سازمان منطقه آزاد قشم از تخفیف 50 درصدی هزینه های صدور و تمدید مجوز تعاونی های روستایی فعال در این جزیره خبر داد.

به گزارش فرینا، ناصرالدین گرامی با بیان این مطلب، اظهار کرد: این تصمیم با هدف حمایت و توسعه فعالیت تعاونی ها در راستای ایجاد اشتغال در روستاهای جزیره گرفته شده است.
گرامی ادامه داد: برای توسعه صنایع دستی و توانمندسازی بانوان جزیره قشم طرح اعطای مجوز رایگان به تعاونی هایی که توسط بانوان تاسیس می شوند، به هیات مدیره منطقه آزاد قشم ارائه شده که در حال حاضر مراحل بررسی آن در حال انجام است.
وی افزود: جزیره قشم با وجود روستاهای متعدد از ظرفیت بسیار بالایی در حوزه فعالیت های صنعتی به ویژه در قالب تشکیل تعاونی های روستایی، برخوردار است.
به گفته مدیر جذب سرمایه گذاری و بازاریابی سازمان منطقه آزاد قشم؛ مناطق آزاد در حوزه‌های مختلفی نسبت به سرزمین اصلی برای سرمایه گذاری دارای جذابیت هستند که معافیت مالیاتی یکی از مهمترین این حوزه‌ها است.
گرامی تصریح کرد: با تسهیل فرآیند سرمایه‌گذاری و حمایت از تولیدکنندگان و فعال شدن واحدهای تعاونی می‌توانیم سرمایه‌گذاران را در مسیر سیاست‌های رونق تولید هدایت کنیم.
وی گفت: توزیع طرح‌های اولویت‌دار و نقشه راه تدوین شده سرمایه‌گذاری، براساس نیاز مناطق مختلف جزیره در راستای توسعه متوازن و توزیع عادلانه سرمایه‌گذاری و اشتغال و الگوسازی در مناطق مختلف جزیره اجرا خواهد شد.
مدیر جذب سرمایه گذاری و بازاریابی سازمان منطقه آزاد قشم در پایان خاطرنشان کرد: مناطق آزاد قانون، ابزار و امکاناتی دارند که تعاونی ها بر مبنای آن می توانند برنامه‌ها و فعالیت‌های خود را پیش برده و با ایجاد اشتغال و کسب درآمد ارزی حاصل از صادرات نقش موثری در توسعه ایفا کنند.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو