معرفی ظرفیت های مناطق آزاد به سرمایه گذاران چینی

در حاشیه برگزاری نمایشگاه صنعت گردشگری مادرید (FITUR) 2020 نمایندگان دبیرخانه شورایعالی و سازمان های مناطق آزاد کشور نشستی با مدیرعامل شرکت China Business Network برگزار کردند.

به گزارش فرینا، در این نشست که با هدف جذب سرمایه گذاری در مناطق آزاد برگزار شد، طرفین بر تبلیغات به زبان چینی تاکید کردند.
با توجه به اینکه حدود ۱۰ میلیون نفر از مردم چین مسلط به زبان انگلیسی هستند، تولید فیلم های تبلیغاتی، تهیه وب سایت و محتوای به زبان چینی می تواند فرصت مناسبی برای توسعه جذب گردشگر و شرکت های گردشگری چینی به مناطق آزاد محسوب شود.
در ادامه این نشست مدیرعامل شرکت China Business Network پیشنهاد برگزاری همایش های سرمایه گذاری با حضور تاجران چینی در مناطق آزاد را مطرح کرد.
گفتنی است؛ نمایشگاه صنعت گردشگری مادرید (FITUR) 2020 از روز دوم تا ششم بهمن ماه (22 ـ 26 ژانویه 2020) در شهر مادرید پایتخت اسپانیا برپا شده، نمایندگانی متشکل از معاون فرهنگی، گردشگری و صنایع خلاق دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و سازمان های مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی ارس، اروند و قشم، کیش حضور دارند و ظرفیت ها و توانمندی های این مناطق در حوزه های جذب توریست، سرمایه گذاری در بخش های هتلداری و مقاصد پروازی و معرفی جاذبه های گردشگری را به نمایش گذاشته اند.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو