برگزاری نشست مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر با سرمایه گذاران فعال در منطقه

معاون عمرانی استانداری بوشهر و مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر با سرمایه گذاران عرصه تولید دیدار و گفتگو کردند. 

به گزارش فرینا، در راستاي بررسي مشكلات واحدهاي توليدي و خدماتي مستقر در منطقه ويژه اقتصادی بوشهر، مهرداد ستوده معاون عمرانی استاندار و رئیس هیات مدیره منطقه ویژه اقتصادی بوشهر و حسین نامور مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر در سالن کنفرانس منطقه ویژه با سرمایه گذاران عرصه تولید و کارفرمایان دیدار کردند.

در این نشست كه با حضور پارسايي فر نايب رييس هيئت مديره برگزارشد، مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر، گزارشی از فعالیت های انجام شده در منطقه ویژه و صدور مجوزهای تولید و مسائل مربوط به سرمایه گذاران و کارفرمایان مستقر در منطقه ویژه اقتصادی را بیان نمود.
در این راستا سرمایه گذاران حاضر در جلسه مسائل و مشکلات بخش تولید و صنعت خود را شرح دادند و خواستار تسریع امور و تسهيل در کارها شدند.
مهرداد ستوده منطقه ویژه اقتصادی بوشهر را قطب صنعت بوشهر نامید و با بیان اینکه دولت نگاه ویژه ای به سرمایه گذاران و کارفرمایان عرصه تولید و صنعت دارد، خاطرنشان کرد که در سالهای اخیر مدیریت سازمان منطقه ویژه در راستای سیاست های دولت زیرساخت های مناسبی برای بهبود سرمایه گذاری انجام داده است. لیکن همه ی دستگاه های اجرایی و مخصوصاً سازمان منطقه ویژه می بایست در چارچوب قانون حداکثر همکاری را با سرمایه گذاران و کارآفرینان داشته باشند. 

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.