برگزاری همایش دوچرخه سواری هوای پاک به میزبانی منطقه آزاد انزلی

همایش دوچرخه سواری با محوریت هوای پاک و حفظ محیط زیست به میزبانی این منطقه برگزار شد.

به گزارش فرینا، براین اساس ۸۰ رکاب زن جوان و با انگیزه گیلانی مسیر شهرهای رشت، انزلی و فومن را به سمت منطقه آزاد انزلی با شعار "هوای پاک" رکاب زدند و در فاز تجارت و گردشگری این منطقه به عنوان ایستگاه پایانی این رویداد ورزشی گردهم آمدند.

بنابراین گزارش همایش ورزشی فوق به منظور فرهنگ سازی اهمیت حفاظت از محیط زیست برگزار شد و دوچرخه سواران گیلان زمین در یک حرکت نمادین و زیبا، با طی کردن مسیرهای شهری، روستایی به فاز تجارت و گردشگری منطقه آزاد انزلی که نماد توسعه همه جانبه استان می باشد، رکاب زدند تا پیام آور همراهی توسعه شهری و اقتصادی با الزامات زیست محیطی در گیلان، به کل کشور باشند.

از نکات جالب توجه تور دوچرخه سواری فوق، اقدام هماهنگ دوچرخه سواران در تردد در فاز تجارت و گردشگری منطقه بود که با استقبال گردشگران و مسافرین حاضر مواجه گردید.

رویداد ورزشی فوق که با شرکت ۸۰ نفر از دوچرخه سواران گیلانی همراه بود در چارچوب همکاری های سازمان منطقه آزاد انزلی با فدارسیون دوچرخه سواری و هیأت دوچرخه سواری گیلان از سوی مسئول همگانی هیأت دوچرخه سواری استان و هیات دوچرخه سواری منطقه آزاد انزلی و با همکاری مسئولین هیأت های دوچرخه سواری شهرستان های انزلی، فومن و مسئول بانوان هیأت رشت برگزار شد.

لازم به ذکر است؛ پیش از این منطقه آزاد انزلی میزبانی چندین مرحله از رقابت های استانی و ملی دوچرخه سواری در رده های مختلف سنی بوده، موضوعی که با انتصاب یکی از مدیران سازمان به عنوان رییس هیأت دوچرخه سواری منطقه، از سوی رییس فدراسیون، بیانگر عزم جدی این سازمان در توسعه ورزش های همگانی ای که ضامن سلامتی فرد، جامعه و ایجاد نشاط در خانواده ها و اجتماع می شود، است.

خبرنگار منطقه آزاد انزلی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.