مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم مطرح کرد؛

کانون‌ فرهنگی ـ هنری مساجد قشم در جمع 12 کانون برتر کشوری

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم از جایگاه کانون‌ فرهنگی هنری مساجد قشم در جمع ۱۲ کانون فرهنگی _ هنری برتر استان های مختلف کشور در مرحله اول انتخاب پایتخت فرهنگ و هنر مساجد ایران (فهما) خبر داد.

به گزارش فرینا، علیرضا کمساری با بیان این مطلب گفت: با پایان مرحله اول رقابت کانون‌های فرهنگی هنری کشور در 18 موضوع و هشت عرصه، 12 استان موفق شدند که امتیازهایی بالاتر از میانگین کشوری کسب کنند.
کمساری ادامه داد: در مرحله نخست، هر موضوع حداکثر 10 کانون و در هر عرصه یک استان انتخاب می‌شوند که در مجموع شامل حداکثر 180 کانون برتر و 8 استان منتخب و برگزیده شدند و یک استان هم که کل کانون‌ها و برنامه‌ها را فعال کرده، به عنوان پایتخت فرهنگ و هنر مساجد ایران معرفی می‌شود.
وی افزود: استان‌هایی  به مرحله داوری مرحله دوم راه می‌یابند که رتبه‌ای بالاتر از میانگین کشوری کسب کرده باشند.
به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم؛ استان‌های البرز، سیستان و بلوچستان، تهران، یزد، چهارمحال و بختیاری، هرمزگان، گیلان، اردبیل، قم، مرکزی،گلستان و منطقه آزاد قشم با کسب امتیازی بالاتر از میانگین کشور در معرض داوری مرحله بعد و انتخاب پایتخت (فهما) قرار دارند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم منطقه آزاد قشم در مرحله بعدی جزء ۵ استان برتر کشور قرار گرفته و بتوانیم در راستای فعالیت‌ کانون‌های مساجد کشور پیشتاز باشیم.
گفتنی است؛ فرآیند ارزیابی انتخاب پایتخت فرهنگ و هنر مساجد ایران (فهما) از (شنبه 5 بهمن ماه) آغاز شده و پس از سه مرحله ارزیابی ها، استان‌ها و کانون‌های برتر معرفی خواهند شد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.