با اعتباری بالغ بر 10 هزار میلیارد ریال صورت می گیرد؛

راه اندازی 38 خط تولید تجهیزات پزشکی و دارویی در منطقه ویژه اقتصادی پیام

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام از اعتبار 10 هزار میلیارد ریالی بخش خصوصی برای سرمایه گذاری و راه اندازی 38 خط تولید تجهیزات پزشکی و دارویی در منطقه ویژه اقتصادی پیام خبر داد.

به گزارش فرینا، نادرثناگومطلق با اشاره به اختصاص 7هکتار از اراضی منطقه ویژه اقتصادی پیام در فاز سلامت به یک شرکت خصوصی در حوزه تولید تجهیزات پزشکی و دارویی،گفت: با انعقاد قرارداد واگذاری زمین در منطقه ویژه اقتصادی پیام برای سرمایه گذار بخش خصوصی در حوزه تجهیزات دارویی و پزشکی ، پیش بینی اشتغال زایی برای بیش از 600 نفر در مجموعه استان فراهم خواهد شد.
ثناگو مطلق افزود: این شرکت با اعتبار بالغ بر یک هزار میلیارد تومان نسبت به راه اندازی 11 خط تولید در فاز اول و در نهایت بیش از 38 خط تولید، اقدام به تولید تجهیزات پزشکی در حوزه آنژیوگرافی و آنژیوپلاستی خواهد کرد.
بنابراین گزارش منطقه ویژه اقتصادی پیام در ابعادی به وسعت  3600 هکتار در 4 فاز به عنوان نزدیک ترین منطقه ویژه اقتصادی به پایتخت  با دارا بودن زیر ساخت های مناسب و حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی در مقیاس های کوچک و بزرگ در ضلع جنوب شهر کرج واقع شده است. 
این منطقه با ایجاد  بستر های لازم برای توسعه و رونق اقتصاد و همچنین ایجاد فرصت شغلی مناسب  به عنوان قلب تپنده بخش اقتصادی استان البرز محسوب می شود.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو