اکران فیلم های سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در قشم

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم از اکران 18 فیلم سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر برای دومین سال پیاپی در سینما سیتی سنتر جزیره قشم خبر داد.

به گزارش فرینا، علیرضا کمساری با اعلام این خبر، اظهار کرد: امسال و در راستای نمایش فیلم های سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر، به صورت همزمان با سراسر کشور، قشم میزبان نمایش فیلم های این جشنواره است.
کمساری افزود: طبق برنامه اعلام شده قرار است 18 فیلم از 15 تا 21 بهمن ماه سال جاری در ساعت های 10 صبح و 16، 18:30 و 21 در سینما سیتی سنتر قشم اکران شود و علاقمندان می توانند از نزدیک فیلم های این جشنواره را دنبال کنند.
وی اضافه کرد: این فیلم ها در دو بخش سودای سیمرغ (13 فیلم) و پروانه ها (5 فیلم) ویژه کودکان و نوجوانان اکران می شوند
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم گفت: پنج فیلم بخش پروانه ها که ویژه کودکان و نوجوانان عزیز می باشد به نام های تورنا2 کارگردانی سید جواد هاشمی 15 بهمن ماه، قطار آن شب به کارگردانی سیدرضا قطبی 16 بهمن ماه، 23 نفر با کارگردانی مهدی جعفری 19 بهمن ماه ، کانی و ستاره به کارگردانی عبدالرضا مجلسی 20 بهمن ماه و منطقه پرواز ممنوع به کارگردانی امیر داساگر 21 بهمن ماه هر روز ساعت 10 صبح اکران می شوند.
کمساری تصریح کرد: به نظر می رسد با استقبال خوب صورت گرفته از سی و دومین جشنواره فیلم کودک و نوجوان در قشم و همچنین رویدادهای موفق سینمایی دیگر، شاهد رشد تماشاگران فیلم های جشنواره فجر در قشم باشیم.
وی گفت: سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر با هدف معرفی و تقدیر از آثار برگزیده یک سال تلاش سینمای ایران و اعتلای تولیدات ملی و حمایت از آثار برگزار می شود و امید است با استقبال گرم قشموندان عزیز ، شاهد تدوام این جشنواره در سال های آتی باشیم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم افزود: جشنواره فیلم فجر مهمترین جشنواره سینمایی ایران است که از سال 1361 تاکنون بهمن ماه هر سال در کشور برگزار می شود و منطقه آزاد قشم توانسته همراه با سایر نقاط کشور از امتیاز همزمان پخش این آثار برخوردار شود.

 

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو