ویژه برنامه‌های فرهنگی و هنری منطقه آزاد قشم به مناسبت دهه فجر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سازمان منطقه آزاد قشم برنامه‌های ویژه بزرگداشت ایام الله دهه مبارک فجر را در این منطقه اعلام کرد.

به گزارش فرینا، علیرضا کمساری گفت: با هدف ارتقای روحیه شادی و ایجاد فضای مفرح برای مردم همزمان با دهه مبارک فجر برنامه‌های فرهنگی و هنری متفاوتی با همکاری کانون‌ها فرهنگی هنری مساجد و گروه‌های هنری شهر قشم برگزار می‌شود.
کمساری ادامه داد: دهه فجر امسال برای دومین سال پیاپی همزمان با سراسر کشور، جزیره قشم میزبان 18 فیلم از سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در دو بخش سودای سیمرغ و پروانه‌ها (فیلم‌های ویژه کودک و نوجوان) خواهد بود.
وی با اشاره به برگزاری جشن بچه‌های انقلاب در روزهای دهه فجر، تصریح کرد: کودکان و نوجوانان جزیره قشم در رشته‌های مختلف فرهنگی و هنری از جمله نقاشی، هنرهای تجسمی و شاخه‌های دیگر هنری با هم رقابت خواهند کرد.
به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سازمان منطقه آزاد قشم؛ اکران فیلم‌های سینمایی در روستای طولا و چند روستای دیگر در قالب طرح سینما سیار پیش بینی شده است.
کمساری ادامه داد: در روزهای دهه فجر نگارخانه اردیبهشت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم  میزبان نمایشگاه عکس ویژه چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با هدف نمایش آثاری با رنگ و بوی انقلاب و دفاع مقدس خواهد بود.
وی با اشاره به همکاری خوب انجمن های هنری در کانون هنر قشم جهت برپایی ویژه برنامه‌های ایام الله دهه فجر، افزود: با همکاری انجمن شعر برگزاری شب شعر انقلاب و با همکاری انجمن عکاسان نمایشگاه عکس و انجمن تجمسی کارهای هنری تحت عنوان هنرمند درون من در قشم برگزار خواهد شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم ادامه داد: همچنین طبق برنامه ریزی صورت گرفته قرار است با همکاری انجمن عکاسان قشم مسابقه عکاسی دهه فجر برگزار شود و برای نفرات برتر جوایز نفیسی در نظر گرفته شده است.
برنامه‌های ویژه بزرگداشت دهه مبارك فجر از 12الی 22بهمن ماه همزمان با سراسر كشور در منطقه آزاد قشم نیز برگزار می‌شود.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.