پیام تبریک مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر

  • دوشنبه 14 بهمن 1398 - 14:29
  • قشم
  • 0 دیدگاه
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با انتشار پیامی به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر، از انقلاب اسلامی ایران به عنوان رمز و راز نجات انسان ها از وابستگی به غیر خدا یاد کرد.

متن پیام به شرح ذیل است.

بسم الله الرحمن الرحیم

انقلاب شکوهمند ایران به رهبری بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی حضرت روح الله (ره) یکی از خاص‌ترین و تکرارناپذیرترین انقلاب هایی است که جهان به خود دیده، انقلابی که از بطن یک جامعه برخواست و به‌خواست مردم و با هدایت و رهبری مردی از تبار افتخار آفرینان تاسوعا و عاشورای حسینی در این کشور رقم خورد.

دوازدهم بهمن سالروز ورود حضرت امام خمینی (ره) به میهن ایران اسلامی است او انسانی شجاع، نستوه و آزاده بود که با توکل به ذات احدیت و پشتوانه عظیم مردمی توانست قطب جدیدی از قدرت متکی به خدا را مقابل قدرت پوشالی و شیطانی شرق و غرب جهان با هدف نجات انسان ها از وابستگی به غیر خدا به منصه ظهور برساند.

علیرغم اینکه از ابتدای پیروزی انقلاب در ایران، شاهد اقدامات مخرب مخالفان اسلام در داخل و خارج ایران بوده و هستیم، اما با وجود همه فراز و نشیب‌ها، ایران و انقلاب اسلامی توانست با سربلندی و سرفرازی پله‌های توفیق را پشت سرنهاده و چشم‌اندازی روشن و آینده‌ای درخشان برای خود ترسیم نماید.

اطمینان دارم انقلابی که با از خود گذشتگی، خودباوری و اعتقادات اسلامی مردم به رهبری حضرت امام خمینی (ره) شکل گرفت و با گذر از توطئه های مختلف به ویژه جنگ تحمیلی هشت ساله تا زمان حیات آن پیر فرزانه ادامه داشت، با رهبری های خردمندانه جانشین برحقش حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) ادامه خواهد یافت و روز به روز بر موفقیت های بیشمار ایران و ایرانی افزوده خواهد شد.

الحق‌والانصاف باید به همت، پشتکار و تعصب انقلابیون و جوانان این مرزوبوم، افتخار کرد چرا که جایگاه مستحکم و باعظمت امروز ایران اسلامی، مدیون و مرهون همه‌کسانی است که با عشق و علاقه‌ای وافر و صرفاً با نیات الهی، خیرخواهانه و وطن‌پرستانه، روزها و شب‌های خویش را در راه پیشرفت میهن خویش سپری کرده اند.

امروز همه ما امنیت وموفقیت کشور را مدیون آنانی می دانیم که در لحظات تلخ هجوم وحشیانه دشمنان به خاک مقدس ایران اسلامی، سینه خویش را در مقابل گلوله های داغ سپر نمودند تا ذره‌ای از خاک و مال و ناموس ایران، به دست نااهلان نیفتد.

مردم ایران با تلاش، مجاهدت، صبوری، مقاومت، اعتقاد و خودباوری و گذر از همه سختی هایی که از سوی دشمنان در مسیر راهشان قرار گرفته بود، امروز با افتخار بر قله‌های موفقیت در عرصه های علمی، پزشکی، فناوری و پیشرفت‌های عظیم ملی در بخش‌های مختلف نظامی و دفاعی و همچنین اکتشافات و اختراعات ایستاده اند و این موفقیت همان وعده الهی است به آنانکه به او توکل می کنند و در برابر ظلم و ظالمان می ایستند.

اینجانب آغاز دهه مبارک فجر را با افتخار به یکایک مردم کشورم به ویژه مردم نجیب، مهربان، انقلابی، ولایتمدار و همیشه در صحنه جزیره زیبای قشم شادباش عرض می کنم و موفقیت همه شما خوبان را از خداوند منان آرزومندم.

حمید رضا مومنی

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو