بازدید شبانه نماینده ویژه مدیرعامل سازمان‌ منطقه آزاد قشم از خدمات دهی در اسکله لافت

نماینده ویژه مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم با حضور شبانه در اسکله لافت هم اینک مشغول بازدید و بررسی نحوه خدمات لندینگ کرافت ها (شناورهای ویژه حمل خودرو) در اسکله لافت می باشد.

به گزارش فرینا، نریمان توکلی جویباری به دستور حمیدرضا مومنی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از اماکن گردشگری همانند پارک ها، کمپ پارک ها و مبادی ورودی جزیره قشم همانند اسکله شهید ذاکری شهر قشم هم  بازدید کرده بود.

وی به همراه مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان‌ منطقه آزاد و چند تن دیگر از مدیران این سازمان در بازدید از اسکله لافت و گفت وگو با گردشگران، نظر آنان در مورد نحوه خدمات و سرعت عمل تردد شناورهای لندینگ کرافت را جویا شد.

به گفته نریمان توکلی جویباری، خوشبختانه قریب به اتفاق مهمانانی که از مسیر اسکله پهل بندرعباس با استفاده از لندینگ کرافت ها وارد اسکله لافت جزیره قشم می شوند از نحوه ارائه خدمات در این دو اسکله اظهار رضایت داشتند.

وی با اشاره به هماهنگی هایی که برای بکارگیری تمام ۲۶ شناور لندینگ کرافت در اسکله پهل و لافت انجام شده است، افزود: این تعداد شناور لندینگ کرافت که به صورت شبانه روزی فعالیت می کنند، در یک‌ مسیر رفت هزار دستگاه وسایل نقلیه شخصی و عمومی را از اسکله پهل بندر عباس وارد اسکله لافت در جزیره قشم می کنند.

شایان ذکر است؛ از روز چهارشنبه ۸ بهمن تاکنون جزیره قشم‌ میزبان ۵۷ هزار و ۶۸۱ مسافر  از نقاط مختلف کشور به ویژه استان های همجوار بوده که ۴۳ هزار و ۷۳۹ نفر آنان با ۱۲ هزار و ۱۶۱ وسیله نقلیه از اسکله پهل وارد اسکله لافت شدند.

همچنین تا صبح روز پنجشنبه ۱۱ هزار و ۵۵۵ مسافر هم از طریق اسکله حقانی بندر عباس وارد اسکله شهید ذاکری شهر قشم شدند و دو هزار و ۳۸۷ گردشگر هم با هدف بازدید از ظرفیت های کم نظیر طبیعی و تاریخی قشم از مسیر هوایی وارد فرودگاه بین المللی این منطقه در جنوب کشور شدند.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.