رییس کمیته آمار و برنامه ریزی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم با اشاره به تعطیلات پایان هفته اعلام کرد؛

حدود ۷۰ هزار نفر وارد قشم شدند

رییس کمیته آمار و برنامه ریزی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم با اشاره به ورود حدود ۷۰ هزار گردشگر به جزیره قشم، گفت: حال و هوای جزیره با حضور گردشگران نقاط مختلف کشور در نیمه زمستان، رنگ و بوی کاملا بهاری دارد.

به گزارش فرینا، محمد رضا عباسی اعلام کرد: این تعداد گردشگر از سه مسیر زمینی (اسکله پهل در بندرعباس به اسکله لافت در جزیره قشم)، دریایی اسکله شهید حقانی بندرعباس به اسکله شهید ذاکری و هوایی وارد جزیره زیبای قشم شدند.

عباسی با اشاره به اینکه جمعیت شهرستان قشم شامل جزایر هنگام، لارک و قشم حدود ۱۴۰ هزار نفر است، افزود: با توجه به ورود ۶۹ هزار و ۴۶۱ گردشگر از ۸ تا ۱۱ بهمن به جزیره قشم، جمعیت این منطقه در این چهار روز به ۱.۵ برابر افزایش یافته است.

به گفته وی، از مجموع گردشگرانی که در این مدت به این جزیره سفر کرده اند، ۴۹ هزار و ۵۴۰ نفر آنان با ۱۴ هزار و ۳۰ وسیله نقلیه شخصی و عمومی از مسیر اسکله پهل با استفاده از شناورهای لندینگ کرافت وارد اسکله لافت قشم شدند.

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم ادامه داد: ۱۶ هزار و ۲۵۲ مهمان جزیره قشم هم از مسیر دریایی اسکله شهید حقانی در بندر عباس و سه هزار و ۶۶۹ گردشگر هم از چند فرودگاه نقاط مختلف کشور و از مسیر هوایی وارد جزیره زیبای قشم شدند.

شایان ذکر است؛ جزیره قشم با آب و هوایی کاملا بهاری در زمستان سخت استان های مختلف کشورمان، این روزها میزبان سیل جمعیت گردشگر از نقاط مختلف ایران بود و با توجه به تعطیلات میان هفته ویژه ایام الله ۲۲ بهمن باردیگر شاهد حضور گرم جمعیت گردشگر به این‌ منطقه زیبا و خوش آب و هوا در جنوب کشور خواهیم بود.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو