به دستور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم انجام شد؛

بازدید نماینده ویژه مدیرعامل از اماکن گردشگری جزیره

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با توجه به موج سفر گردشگران به این‌ جزیره از روز چهارشنبه تاکنون، به نریمان توکلی جویباری مدیرکل حوزه مدیرعامل سازمان ماموریت داد تا از اماکن گردشگری و مبادی ورودی جزیره با هدف بررسی مسایل گردشگران بازدید نماید.

به گزارش فرینا، نریمان توکلی جویباری از صبح امروز به همراه مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل این سازمان از اسکله شهید ذاکری قشم محل ورود مسافرانی که با شناور از بندرعباس به این‌جزیره سفر می کنند، بازدید کرد و ضمن خوشامد گویی به مسافران با چند تن از آنان درباره انتخاب قشم به عنوان مقصد گردشگری گفت وگو کرد.

بازرس ویژه ستاد سفرهای قشم در ادامه از پارک زیتون، کمپ پارک آفتاب، سایت گردشگری جزایرناز و کمپ پارک سوزا هم بازدید کرد.

وی در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی سازمان‌ منطقه آزاد قشم، هدف از این اقدام و بازدید از اماکن گردشگری قشم را تکریم مردم خوب نقاط مختلف کشور که جزیره قشم را برای سفر و گردشگری انتخاب کرده اند عنوان کرد.

توکلی افزود: تا آغاز تعطیلات پایان سال به طور حتم روزهای پایانی هر هفته به ویژه هفته هایی که با تعطیلات غیر از پنج شنبه و جمعه همراه باشد شاهد ورود انبوه مسافران به این جزیره خواهیم بود.

نماینده ویژه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم ادامه داد: در این بازدیدها نقاط ضعف و قدرت اماکن اقامتی را از خود مسافران جویا می شویم تا با یک آمادگی کامل پذیرای انبوه گردشگران در تعطیلات پایان سال و نوروز ۹۹ باشیم.

شایان ذکر است؛ از روز چهارشنبه ۸ بهمن تاکنون جزیره قشم‌ میزبان انبوه مسافرانی است که از نقاط مختلف کشور به ویژه استان های همجوار به این جزیره در میان آبهای نیلگون خلیج فارس سفر کرده اند.

برچسب ها : قشم منطقه زاد قشم
خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو