پیگیری استانداری خوزستان برای واگذاری مرز شلمچه به منطقه آزاد اروند / 7

استاندار خوزستان گفت: به منظور ایجاد وحدت رویه در بحث مدیریت مرز شلمچه در تلاش هستیم تا مدیریت این مرز را به منطقه آزاد اروند واگذار کنیم.

به گزارش فرینا به نقل از خبرگزاری فارس از آبادان، غلامرضا شریعتی ظهر امروز در آیین افتتاح بزرگترین و مجهزترین ایکس ری کشور در مرز شلمچه با حضور مرتضی بانک مشاور رییس جمهور اظهار کرد: یکی از مشکلات مرز شلمچه نبود ایکس ری کامیون بود که در حال حاضر و به همت متخصصان داخلی راه اندازی شد و امیدواریم سبب افزایش صادرات به کشور عراق شود.
شریعتی افزود: به منظور ایجاد وحدت رویه در بحث مدیریت مرز شلمچه در تلاش هستیم تا مدیریت این مرز را به منطقه آزاد اروند واگذار کنیم.
وی گفت: در حال حاضر این حرکت در حال انجام است تا به این ترتیب به رونق مرز و منطقه کمک کنیم و شرایط را برای صادرات بیشتر، حضور بیشتر اتباع عراقی و استفاده از امکانات تجارت را بیش از پیش فراهم کنیم.
استاندار خوزستان با اشاره به اینکه سعی شده  تا با همکاری و هماهنگی یکدیگر شرایط را فراهم کنیم، گفت: امیدواریم با هماهنگی بیشتر میان استان و منطقه آزاد اروند تمام مسائل رفع شود.
شریعتی افزود: هیچ منطقه‌ای در کشور شرایط منطقه آزاد اروند با جمعیتی بالغ بر ۶۰۰ هزار نفر را ندارد و همین مسئله مشکلات این منطقه را نیز دو چندان می‌کند. همچنین این میزان جمعیت مسؤولیت سنگین‌تری بر دوش منطقه اضافه کرده و توقعات را بیشتر می‌کند.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.