با حضور مشاور رییس جمهور؛

رونمایی از 35 بسته سرمایه‌گذاری منطقه آزاد اروند / 8

خوزستان در سومین روز از ایام الله دهه فجر و با حضور مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی از 35 بسته سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد اروند رونمایی شد. 

به گزارش فرینا به نقل از ایسنا، امروز، 14 بهمن ماه با حضور مرتضی بانک مشاور رییس جمهور و دیگر مسئولان از 35 بسته سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد اروند که به صورت امکان‌سنجی و پیش امکان‌سنجی و بر اساس مطالعات بازار انتخاب شده‌اند، رونمایی شد.
این بسته‌ها در بخش‌های صنعت، تجارت، خدمات و گردشگری تعریف شده‌اند.
احداث بازارچه ماهی و میگو مدرن و بدون بو، طرح تولید عطر و ادکلن، طرح تولید ورق و درب چوبی پلاست، طرح تولید کاغذ از کربنات کلسیم، مجتمع چاپ و بسته‌بندی، احداث پارک آبی روباز و سرپوشیده، طرح تولید شیشه سکوریت، احداث مجتمع چندمنظوره، خدمات مسافری و مجتمع تولید فلزات گرانبها، سنگ و جواهرات قیمتی از جمله این بسته‌های سرمایه‌گذاری هستند.

گفتنی است؛ منطقه آزاد اروند با مساحت ۳۷ هزار و ۴۰۰ هکتار در شمال غربی خلیج فارس شامل شهرهای آبادان، خرمشهر و مینوشهر(جزیره مینو) است که در محل تلاقی دو رودخانه اروند و کارون واقع شده است. 
این منطقه در همجواری با کشورهای عراق و کویت با داشتن ظرفیت‌های مناسب نظیر حمل و نقل جادهای، ریلی، دریایی و هوایی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو