با حضور مشاور رییس جمهور؛

شرکت توسعه دریا اروند افتتاح شد / 10

مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در سومین روز از ایام الله دهه مبارک فجر، کارخانه تولید انواع محصولات بتنی در منطقه آزاد اروند را افتتاح کرد.

به گزارش فرینا، این واحد صنعتی تولیدکننده انواع محصولات بتنی غیر مسلح از بتن معمولی است که با سرمایه گذاری 54 میلیارد ریالی، توسط بخش خصوصی در سایت صنعتی منطقه آزاد اروند احداث شده است.
شرکت توسعه دریا اروند، با ظرفیت تولید سالانه 40 هزارتن مواد اولیه ساختمانی شامل میله گرد، سیمان و شن و اشتغالزائی مستقیم 32 نفر و غیر مستقیم 96 نفر، بخشی از نیروی های آماده به کار دو شهرستان آبادان و خرمشهر را به همراه دارد.
به گزارش فرینا، «جعفر آهنگران» معاون برنامه ریزی، «مجید صفدری» سرپرست معاونت توسعه مدیریت و «هانی صباغان» سرپرست حوزه دبیر وی را در این سفر همراهی می کنند.
گفتنی است؛ منطقه آزاد اروند با مساحت ۳۷ هزار و ۴۰۰ هکتار در شمال غربی خلیج فارس شامل شهرهای آبادان، خرمشهر و مینوشهر(جزیره مینو) است که در محل تلاقی دو رودخانه اروند و کارون واقع شده است. 
این منطقه در همجواری با کشورهای عراق و کویت با داشتن ظرفیت‌های مناسب نظیر حمل و نقل جادهای، ریلی، دریایی و هوایی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.