با حضور مشاور رییس جمهور؛

افتتاح بزرگترین واحد تولید کننده پیچ و مهره در جنوب غرب کشور در منطقه آزاد اروند / 11

بزرگترین واحد صنعتی تولیدی پیچ و مهره در جنوب غرب کشور با حضور مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش فرینا، شرکت پیچ گستر اروند با سرمایه گذاری 700 میلیارد ریالی، از بزرگترین واحدهای صنعتی تولید کننده پیچ و مهره در جنوب غرب کشور است که در سایت صنعتی منطقه آزاد اروند واقع شده است.
این واحد تولیدی برای 50 نفر از جوانان جویای کار این منطقه به صورت مستقیم و بیش از 150 نفر به صورت غیر مستقیم اشتغال زایی ایجاد کرده است.
این کارخانه تولیدی با ظرفیت سالیانه 410 تن انواع پیچ و مهره آبکاری شده، علاوه بر تأمین نیاز بازارهای داخلی، نیاز کشورهای همسایه را نیز تامین می کند.  
به گزارش فرینا، «جعفر آهنگران» معاون برنامه ریزی، «مجید صفدری» سرپرست معاونت توسعه مدیریت و «هانی صباغان» سرپرست حوزه دبیر وی را در این سفر همراهی می کنند.
گفتنی است؛ منطقه آزاد اروند با مساحت ۳۷ هزار و ۴۰۰ هکتار در شمال غربی خلیج فارس شامل شهرهای آبادان، خرمشهر و مینوشهر(جزیره مینو) است که در محل تلاقی دو رودخانه اروند و کارون واقع شده است. 
این منطقه در همجواری با کشورهای عراق و کویت با داشتن ظرفیت‌های مناسب نظیر حمل و نقل جادهای، ریلی، دریایی و هوایی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.