رشد ظرفیت صنعت گردشگری خارجی در قشم

ظرفیت صنعت گردشگری منطقه آزاد قشم در حوزه بین الملل با کسب گواهینامه بین المللی ۵ ستاره SDI آمریکا توسط مركز غواصي نگين ساحل قشم افزایش می یابد.

به گزارش فرینا، رئیس هیات نجات غریق و غواصی سازمان منطقه آزاد قشم با اعلام این خبر گفت: مرکز غواصی نگین ساحل قشم هفته گذشته به عنوان نخستین مرکز ۵ ستاره SDI کشور آمریکا در ایران در سازمان غواصی ITI (مجموعه مراکز غواصی حرفه ای در سراسر جهان) به ثبت رسید.
سید محمد رضوی ادامه داد: این مرکز همچنین از سال ۱۳۹۴ تاکنون به عنوان مركز غواصي بين المللي SSI آلمان در کشور نیز مشغول به فعالیت بوده است و به کار خود ادامه می دهد.
رضوی که رییس مرکز نگین ساحل قشم نیز هست، اضافه کرد: این مرکز از ابتدای امسال تاکنون ۱۵ دوره برای غواصان از کشورهای بلژیک و آلمان برگزار کرده و به ۲۲ غواص، آموزش هایی با مدرک  SSI آلمان ارائه داده است.
به گفته وی، ثبت جهانی مجموعه غواصی نگین ساحل قشم نه تنها به جذب گردشگر ورزشی بین المللی در جزیره کمک می کند که می تواند با آموزش جوانان علاقمند به غواصی در کشور و ارائه مدرک به ثبت رسیده جهانی و برپایه استانداردهای بین المللی به آنان، اعتبار غواصی کشور را در سطح برون مرزی و جهانی افزایش دهد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو