تقدیر مدیرعامل منطقه آزاد قشم از اعضای تیم ملی قایقرانی کشور

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در نشستی مشترک با اعضای تیم ملی قایقرانی آب های آرام کشور، از تلاش های این تیم برای به اهتزاز درآوردن پرچم ایران در جهان، با اهدا هدایایی قدردانی کرد.

به گزارش فرینا، در این نشست مشترک که با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و جمعی از مدیران این سازمان و اعضای تیم ملی قایقرانی کشور برگزار شد، از زحمات ۴۰ روزه این تیم برای آمادگی حضور در مسابقات آسیایی ۲۰۲۰ تجلیل شد.
حمیدرضا مومنی ضمن آشنایی با تک تک اعضای تیم ملی قایقرانی کشور برای آنان  آرزوی موفقیت در کسب عناوین قهرمانی در جهان کرد و بیان داشت: حضور اعضای تیم ملی قایقرانی کشور و موفقیت آنان، بیانگر نقش ارزشمند جزیره در توسعه ورزش های برون مرزی و برپایی اردوهای تیم های ملی در این منطقه است.
 ایرج اقلیمی، مربی این تیم نیز با اشاره به سومین دوره حضور تیم ملی  قایقرانی کشور در جزیره قشم، گفت: با شرکت در این اردوی ۴۰ روزه که به میزبانی منطقه آزاد قشم برگزار شد، تمامی اهداف تیم محقق شد.
اقلیمی افزود: این سومین بار است که منطقه آزاد قشم میزبانی اردوی تیم ملی قایقرانی کشور را برعهده می گیرد و دو اردوی گذشته با موفقیت های جهانی برای ما همراه بود که امیدواریم این دوره نیز برای تیم ملی کشور با کسب مدال های خوشرنگ همراه باشد.
به گفته وی، تیم ملی قایقرانی آب های آرام از ۶ قایقران کایاک، ۲ قایقران کانو و دو پاراکانوکار( یک قایقران معلول در رشته کایاک و یک قایقران معلول در رشته کانو) تشکیل شده است که همگی دارای مدال های طلا تا برنز آسیایی هستند و بین ۵ تا ۱۳ سال سابقه حضور در تیم ملی کشور را دارند. 
مربی این تیم در پایان سخنان خود از مسوولان منطقه آزاد قشم به واسطه میزبانی خوب و در اختیار قرار دادن امکانات لازم تشکر کرد.
گفتنی است، تیم قایقرانی آب های آرام کشور، تمرینات خود در دو بخش بدن سازی، در شهر قشم و در بخش قایقرانی، در جنگل های حرای روستای سهیلی، فردا ۱۸ بهمن به پایان رسانده و روز شنبه قشم را به مقصد تهران ترک خواهد کرد. 
 اعضای این تیم یک ماه فرصت دارند تا به مسابقات قهرمانی آسیا انتخابی المپیک اعزام شده و برای کشور افتخار آفرینی کنند.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو