رونق تولید ملی؛ دستاورد نظام اسلامی

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: یکی از دستاوردهای نظام اسلامی دو برابر شدن تولید ناخالص ملی نسبت به دوران پیش از انقلاب است و این یعنی تلاش های فعالان اقتصادی به ثمر رسیده است.

به گزارش فرینا، دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم در دیدار مسئولان منطقه آزاد ارس با بیان اینکه فعالیت های اقتصادی صورت گرفته در منطقه آزاد ارس در راستای تحقق اقتصادی مقاومتی است گفت:رونق بخشی به تولید و محصولات ایرانی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است که با تقویت زیر ساخت های لازم در این بخش به منصه ظهور رسیده است. 

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم افزود: در کنار رونق تولید عرضه این محصولات به بازار های داخلی و خارجی که میزان صادرات غیر نفتی را افزایش داده است یکی دیگر از برکات نظام اسلامی در ایران عزیز است. 

وی با اشاره به تحریم های ظالمانه و مشکلات بوجود آمده در کشور گفت : هرچند معیشت مردم در سال های اخیر با مشکلاتی همراه بوده است اما دو برابر شدن تولید ناخالص ملی نسبت به دوران پیش از انقلاب دستاورد بزرگی است که باید در جامعه تبیین شود. 

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی اشاره ای هم به مجموعه های تولیدی ارس در بخش های صنعتی و کشاورزی کرد و گفت : قرار گیری منطقه آزاد ارس در نقطه صفر مرزی باعث شده است تا محصولات تولید شده ایرانی در این منطقه به بازارهای هدف صادراتی ارسال شود و این خود یک دستاورد مهم برای کشور عزیزمان به حساب می آید. 

امام جمعه تبریز در بخش دیگری از سخنان خود به نفوذ سیاسی منطقه ای انقلاب اسلامی ایرالن اشاره کرد و گفت : به برکت این دستاورد بزرگ پرچم عزت و اقتدار ایران در آسیای میانه و شمال آفریقا گسترده شده و انقلاب ملت ایران در دیگر ملت ها و انقلاب ها اثرگذار بوده است. 

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم شکل گیری هویت ایرانی و اسلامی و پیشرفت در همه عرصه های علمی و فناوری و همچنین حاکمیت اسلام و ارزش های دینی و معنوی را از دیگر دستاورد های نظام اسلامی برشمرد و گفت : رویش های انقلاب در عرصه های مختلف اقتصادی، علمی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی دستاوردهایی دارند که دشمن را در رسیدن به اهدافش ناموفق ساخته است. 

در این دیدار حجت الاسلام سنجری امام جمعه جلفا و مهندس نریمان مدیرعامل منطقه آزاد ارس از فعالیت های فرهنگی ، سیاسی و اقتصادی صورت در گرفته در این منطقه گزارش دادند.

خبرنگار منطقه آزاد ارس امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو