حضور منطقه ویژه اقتصادی پارسیان در همایش « مناطق آزاد ،محورتوسعه همکاری‌های اقتصادی با کشورهای همسایه »

مدیر روابط عمومی و تشریفات منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی بر پارسیان، از حضور فعال این منطقه در همایش "مناطق آزاد و ویژه، محور توسعه همکاری‌های اقتصادی با کشورهای همسایه با موضوع صادرات ـ ترانزیت و اوراسیا" در تهران خبر داد.

به گزارش فرینا به نقل از ایلنا از هرمزگان، علیرضا خورشید زاده ضمن پر اهمیت دانستن این همایش گفت: در شرایط ویژه کنونی، صادرات محصولات بخصوص محصولات صنعتی به کشورهای همسایه و بویژه اتحادیه اقتصادی اورآسیا از اهمیت ویژه ایی برخوردار است. 
لذا بر آن شدیم تا با شرکت در  همایش مناطق آزاد، ویژه محورتوسعه همکاری‌های اقتصادی با کشورهای همسایه، ضمن توصیف و معرفی هر چه بهتر ظرفیتها و ویژگیهای منطقه ویژه اقتصادی پارسیان به عنوان دروازه طلایی صادارات و هاب سوم پتروشیمی کشور، فرصت مغتنمی برای تعامل مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با فعالین اقتصادی مستقر در مناطق و سایر نقاط کشور بوجود آید.
خورشیدزاده با اشاره به توافقنامه تجاری ایران با اعضای اتحادیه اقتصادی اوراسیا گفت:برای  آشنایی بخش خصوصی و تجار با این موافقتنامه  این همایش برگزار خواهد شد.
مدیر روابط عمومی و تشریفات منطقه ویژه اقتصادی پارسیان خاطر نشان کرد: منطقه ویژه پارسیان تنها منطقه ویژه‌ای است که  از استان هرمزگان در این همایش مهم شرکت کرده است.
خورشید زاده در پایان گفت:این همایش دو روزه (۱۹-۲۰ بهمن ماه جاری) در سالن همایش‌های صداو سیما و با حضور رضا اردکانیان وزیر نیرو، مرتضی بانک مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد، مدرس خیابانی قائم مقام وزارت صنعت، معدن و تجارت، انصاری معاون اقتصادی وزارت امورخارجه، دهقان دهنوی معاون اقتصادی وزارت اقتصاد و دارایی، شافعی رئیس اتاق ایران و تنی چند از مدیران و معاونان حوزه تولید و اقتصاد آغاز به کار خواهد کرد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.