به منظور جذب تیم های حاضر در جام جهانی فوتبال 2022 قطر انجام شد:

نوسازی ورزشگاه کیش و واگذاری زمین برای ایجاد فضای ورزشی به بخش خصوصی

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: آماده‌ سازی لازم برای برپایی تمرین تیم‌های حاضر در جام‌جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر و حضور طرفداران آنها در جزیره کیش انجام شده است.

به گزارش فرینا، غلامحسین مظفری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران( ایسنا)، اظهار کرد: برگزاری جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ در قطر، فرصت مناسبی برای فعالان اقتصادی و استفاده از ظرفیت موجود در جزیره کیش است.

مظفری با بیان این که زمین چمن و ورزشگاه کیش آماده، نوسازی و بازسازی شده است؛ از واگذاری زمین به بخش خصوصی برای ایجاد فضای ورزشی و زمین تمرین مطابق با استانداردهای بین المللی در کیش خبر داد و افزود: با توجه به فرصت 33 ماهه تا برگزاری جام جهانی، پیش بینی شده است که زمین تمرین و فضاهای ورزشی، یک سال زودتر از آغاز جام جهانی در اختیار تیم های متقاضی قرار گیرد.

وی با اشاره به فعالیت 50 هتل در کلاس جهانی در جزیره کیش و با بیان این که در خصوص زیر ساخت های اقامتی هیچ گونه مشکلی وجود ندارد و به اندازه کافی فضای گردشگری در کیش موجود است؛ افزود: با توجه به شباهت آب و هوایی جزیره کیش با قطر، این جزیره مناسب ترین مکان برای تمرین تیم های حاضر در جام جهانی فوتبال 2022 قطر است.

مدیرعامل ­سازمان منطقه آزاد کیش اظهار کرد: تفاهم نامه ای را با فدراسیون فوتبال داشتیم تا بتوانیم نقش پشتیبانی را در زمینه های اقامت  و ارائه خدمات به هواداران تیم ها  و هم تمرین تیم هایی که قصد تردد به جزیره کیش را دارند داشته باشیم و تا به امروز هیچ گونه محدودیتی را در این خصوص نداشته ایم.

مظفری تاکید کرد: تلاش بر این است تا ظرف یک سال مانده به مسابقات همه امکانات مورد نظر را مهیا کنیم و و ارائه خدمات مناسب و به روز زمینه ساز ترغیب تیم های حاضر در جام جهانی در کیش است.

خبرنگار منطقه آزاد کیش امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو