با حضور مشاور رییس جمهور؛

افتتاح خط تولید آب آشامیدنی بسته بندی شده شرکت «تولید آب و برق قشم مپنا» / 5

مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، فاز نخست خط تولید شرکت "تولید آب و برق قشم مپنا" را در نهمین روز از فجر پیروزی افتتاح کرد.

به گزارش فرینا، خط تولید آب آشامیدنی بسته‌بندی‌شده شرکت «تولید آب و برق قشم مپنا» با سرمایه‌گذاری در دو بخش ارزی و ریالی( 1.7 میلیون یورو و 250  میلیارد ریال) در فاز نخست خود، ظرفیت تولید 10 هزار بطری در ساعت را دارد.

این شرکت آب آشاميدني را در دو حجم 0.5 و 1.5 لیتری با برند"مانگرو" تولید و در بازار هدف اولیه خود در جزیره قشم و بندرعباس عرضه و در بازار ثانویه خود به داخل و خارج کشور صادر خواهد کرد.

شرکت «تولید آب و برق قشم مپنا» با راه‌اندازی این خط تولید برای 45 نیروی بومی اشتغالزایی کرده و نیاز جزیره را به آب آشامیدنی بسته‌بندی‌شده در ایام تعطیلات و زمان حضور گردشگران تأمین خواهد کرد.

شرکت در مراسم افتتاح 4 طرح تولیدی، 3 طرح گردشگری و تفریحی، 8 طرح عمرانی و یک طرح خدماتی به مناسبت دهه مبارک فجر، از برنامه‌های سفر مرتضی بانک به قشم است.

گفتنی است، مرتضی بانک مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی کشور جهت بازدید از پروژه‌های دهه مبارک فجر منطقه آزاد قشم، صبح روز یک‌شنبه 20 بهمن ماه با استقبال مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، امام جمعه شهرستان قشم و جمعی از معاونان و مدیران این سازمان از طریق فرودگاه بین‌المللی قشم وارد این منطقه آزاد شد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.