با حضور مشاور رئیس‌جمهور؛

افتتاح زمین چمن مصنوعی در روستای هلر جزیره قشم / 6

زمین چمن مصنوعی روستای هلر جزیره قشم هم‌زمان با نهمین روز از ایام‌الله دهه مبارک فجر با حضور مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، امام جمعه شهرستان قشم و هیات همراه افتتاح شد.

به گزارش فرینا، این سازمان باهدف تقویت روحیه ورزشی جوانان و نوجوانان روستای هلر، زمین این فضای ورزشی به مساحت 2900 مترمربع را به دهیاری این روستا هدیه کرده است.

در این زمین، فضای چمن مصنوعی به مساحت 2400 مترمربع و ۱۵۰ متر تأسیسات شامل دفتر مجتمع، رختکن گروه‌ها و داوران، ۵ چشمه سرویس بهداشتی، منزل سرایداری، کافی شاپ و بخشی هم به سکوی تماشاگران اختصاص داده‌شده است.

این زمین با 10 میلیارد ریال اعتبار از سوی خیران این روستا، دهیاری هلر و همچنین کمک یک میلیارد ریالی سازمان منطقه آزاد قشم، هم‌زمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر افتتاح شد.

16 طرح عمرانی، گردشگری و صنعتی سازمان منطقه آزاد قشم و بخش خصوصی تحت حمایت این سازمان، به ارزش افزون بر دو هزار و 504 میلیارد ریال اعتبار، با حضور مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور، هم‌زمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر در این منطقه افتتاح می‌شود.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو