با حضور مشاور رییس جمهور؛

مدول دوم تصفیه‌خانه فاضلاب ایران زمین با اعتبار 145 میلیارد ریال / 13

مدول دوم تصفیه‌خانه فاضلاب ایران زمین با اعتبار 145 میلیارد ریال به مناسبت دهه مبارک فجر، با حضور مرتضی بانک و حمیدرضا مومنی افتتاح شد.

به گزارش فرینا، پروژه مدول دوم تصفیه‌خانه فاضلاب ایران زمین از پروژه‌های دیگری بود که توسط مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و هیات همراه، روز یک‌شنبه 20 بهمن ماه افتتاح شد.

مدول دوم تصفیه‌خانه فاضلاب ایران زمین با اعتباری بالغ بر 145 میلیارد ریال با ظرفیت متوسط تصفیه یک هزار مترمکعب در روز  و ضریب پیک 3.8 (شامل فاضلاب‌های انسانی و نشتاب شهر) به روش لجن فعال، تصفیه فاضلاب از 6 هزار نفر را به 12 هزار نفر افزایش داده و قابلیت حذف ازت به روش نیتریفیکاسیون را دارد.

همچنین آب بازیافتی در این طرح که توسط شرکت آب و برق و تأسیسات قشم به انجام رسیده، به‌منظور توسعه و نگهداری فضای سبز جزیره قشم مورد مصرف قرار می‌گیرد.

مدول سوم تصفیه‌خانه فاضلاب ایران زمین نیز در دست احداث است که با اجرای آن نیز ظرفیت تصفیه فاضلاب تولیدی از 12 هزار نفر تحت پوشش به 18 هزار نفر افزایش خواهد یافت.

شرکت در مراسم افتتاح 4 طرح تولیدی، 3 طرح گردشگری و تفریحی، 8 طرح عمرانی و یک طرح خدماتی به مناسبت دهه مبارک فجر، از برنامه‌های سفر مرتضی بانک به قشم است.

گفتنی است، مرتضی بانک مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی کشور جهت بازدید از پروژه‌های دهه مبارک فجر منطقه آزاد قشم، صبح روز یک شنبه 20 بهمن ماه با استقبال مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و جمعی از معاونان و مدیران این سازمان از طریق فرودگاه بین‌المللی قشم وارد این منطقه آزاد شد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو