جذب مشارکت بخش خصوصی در قالب قرادادهای بهداشت و درمان منطقه آزاد اروند

جلسه ای چند جانبه با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند،‌ معاونت امور هماهنگی اقتصادی وزارت بهداشت، معاون توسعه دانشکده علوم پزشکی آبادان و معاونین فرهنگی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند در خصوص مبحث مشارکت عمومی و خصوصی در پروژه های بیمارستان شهید موسوی و مرکز جراحی قلب خرمشهر، برگزار شد.

به گزارش فرینا، سید مهدی موسوی مدیر بهداشت و سلامت سازمان منطقه آزاد اروند که او نیز در جلسه مذکور حضور داشت؛ با این توضیح که پیرو تفاهم نامه ای که پیش از این با وزارت بهداشت در خصوص این دو پروژه بسته شده بود و با توجه به مشکلات اقتصادی وزارت بهداشت و سازمان منطقه آزاد اروند و ضرورت تکمیل این دو پروژه، امروز مصوباتی مطرح شد که در آن مقرر گردید کمیته ای از نمایندگان معاونت فرهنگی، سرمایه گذاری و دانشکده علوم پزشکی هر دو هفته یک بار با تشکیل جلساتی تا تکمیل روند کار و فراخوان پروژه ها در سطح کشور، موضوع را به شکل جدی پیگیری کنند.

موسوی اظهار داشت: از دیگر مصوبات مطرح شده در جلسه این بود که  پروژه ها برابر با مصوبات و تایید وزارت بهداشت، مرکز جراحی قلب با تعرفه دولتی و پروژه شهید موسوی با تعرفه بخش خصوصی؛ فراخوان داده شوند.

مدیر بهداشت و سلامت سازمان منطقه آزاد اروند، تصریح کرد: این موضوع جزو قوانین وزارت بهداشت است و یکسری مزایا در فراخوان دیده شده تا بتوانیم بخش خصوصی را با آن در مشارکت متقاعد کنیم.

وی آخرین مهلت برای آماده سازی اسناد و فراخوان را تا پنجم اسفند ماه اعلام کرد که باید در نشریات ملی و محلی منتشر شود.

موسوی تکمیل این دو پروژه، مرکز جراحی قلب خرمشهر بعنوان تنها مرکز قلب استان و بیمارستان شهید موسوی در ارائه خدمات به شهروندان منطقه آزاد اروند و توریسم سلامت را درارتقاء سطح درمانی منطقه، بسیار موثر دانست.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.