پیام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم بمناسبت سالروز ولادت حضرت زهرا (س) و گرامیداشت روز زن و مادر

  • يکشنبه 27 بهمن 1398 - 12:43
  • قشم
  • 0 دیدگاه

بسم الله الرحمن الرحیم‏

انتخاب ‏‏روز زن و مادر در فرخنده سالروز میلاد حضرت زهرای مرضیه (س) مهمترین هدیه به بانوان گرامی کشورمان از جمله شیر زنان جزیره قشم، این دیار دریایی است. 
بانوان ایران اسلامی شخصیت بزرگوار حضرت فاطمه (س) را الگویی برای تربیت فرزندان خود قرار دادند و در دوران انقلاب و جنگ هشت ساله تحمیلی به دنیا ثابت کردند که با اهدای خون پاک فرزندانشان ادامه دهنده راه بانوی بزرگوار اسلام عزیز هستند.
از دامان پاک مادران سرزمین مان انسان هایی تربیت شدند که همانند فرزندان حضرت زهرا (س)، نورشان از بسیط خاک تا آن سوی ‎‏افلاک و از عالم ملک تا آن سوی ملکوت اعلی درخشید و جهانیان را به حیرت واداشت.
انقلاب شکوهمند اسلامی ایران نقش مهمی در ظهور توانمندی بانوان کشورمان داشت به طوری که امروز بسیاری از امور مهم در ایران آباد و آزاد با حضور و اندیشه والای بانوان به سرانجام‌ می رسد. 
اینجانب با کمال احترام به همه بانوان ایران زمین، روز زن و مادر را به یکایک بانوان ارجمند جزیره قشم بویژه آنانکه در کنار وظایف همسری و مادری، در خانواده بزرگ سازمان منطقه آزاد قشم فعالیت می کنند، شادباش می گویم و برایشان از پیشگاه حضرت حق آرزوی توفیق و خوشبختی دارم.


حمیدرضا مومنی
رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان‌ منطقه آزاد قشم

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.