مقام دوم با 33 مدال به کیک بوکسینگ کاران منطقه آزاد قشم رسید

سرپرست مدیریت ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم از کسب 33 مدال رنگارنگ و کسب مقام دوم توسط تیم اسپورک کیک بوکسینگ این سازمان در مسابقات استانی خبر داد.

به گزارش فرینا، جلیل حقگویان با بیان این خبر، گفت: مسابقات استانی اسپورت کیک بوکسینگ SKF هرمزگان روز جمعه (25 بهمن ماه) با حضور تیم هایی از شهرهای سیریک، قشم، بندرعباس، بندر لنگه و میناب در قشم برگزار شد.
حقگویان ادامه داد: در این دوره از مسابقات 130 ورزشکار در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با یکدیگر به رقابت پرداختند.
سرپرست مدیریت ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم افزود: در پایان این رقابت ها تیم الیت کیک بوکسینگ هیات ورزش های رزمی سیریک با به دست آوردن ۱۸ مدال طلا و ۱۳ مدال نقره و ۱۰ مدال برنز با مجموع ۲۰۸ امتیاز موفق به ایستادن در جایگاه نخست شد.
به گفته حقگویان؛ تیم اسپورت کیک بوکسینگ SKF منطقه آزاد قشم با کسب ۹ مدال طلا و ۱۱ مدال نقره و ۱۳ مدال برنز با مجموع ۱۴۶ امتیاز موفق به کسب مقام دوم تیمی در این دوره از مسابقات گردید.
وی تصریح کرد: همچنین تیم های کیک بوکسینگ WKA، کیک جیتسو بندرعباس و تیم کیک بوکسینگ میناب به با کسب 105، 72 و 34 امتیاز به ترتیب در جایگاه های سوم تا پنجم این مسابقات قرار گرفتند.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو