دیدار مدیرعامل منطقه آزاد قشم با فعالان حوزه شیلات و کشاورزی جزیره

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با جمعی از فعالان اقتصادی حوزه شیلات و کشاورزی جزیره در محل معاونت اقتصادی این سازمان دیدار کرد.

به گزارش فرینا، در این دیدار که جمعی از مدیران سازمان نیز حضور داشتند، بیش از 30 نفر از فعالان اقتصادی حوزه شیلات، کشاورزی و دامپروری فعال در جزیره مسائل و مشکلات خود را با حمیدرضا مومنی به صورت چهره به چهره مطرح کردند.

مراجعه کنندگان در این برنامه مشکلات و مسائل خود را با رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم مطرح کردند و حمیدرضا مومنی هم براساس مسائل مطرح شده، دستور رسیدگی را به مدیریت های مربوطه صادر کرد.

این نشست با هدف رفع مشکلات فعالان اقتصادی و متقاضیان سرمایه گذاری در حوزه های شیلات، کشاورزی و دامپروری در جزیره قشم و همچنین اصلاح موارد مورد نیاز و تحقق بخشیدن به سیاست تکریم سرمایه گذاران و کارآفرینان از سوی سازمان منطقه آزاد قشم برنامه ریزی شده بود.

عمده درخواست های مطرح شده در این نشست از سوی فعالان اقتصادی مربوط به اخذ مجوزهای سرمایه گذاری، تخصیص زمین برای فعالیت در حوزه های شیلات و دامپروری بود.

ایجاد هماهنگی میان بخش های استاندارد و گمرک برای افزایش میزان صادرات محصولات شیلاتی به بازارهای هدف، درخواست دیگری بود که از سوی فعالان اقتصادی جزیره مطرح شد و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با حفظ ضوابط و مقررات و با نظر مساعد دستورات لازم را صادر کرد.

اعضای اتحادیه پرورش دهندگان میگو قشم همچنین در دیدار با حمیدرضا مومنی گزارشی از فرآیند تشکیل و برنامه ریزی های صورت گرفته با هدف افزایش بهره وری و بهبود وضعیت تولید و صادرات این محصول شیلاتی را ارائه کردند.

ادامه این برنامه ها که می تواند موجب تزریق روحیه اعتماد و اتحاد بیش از پیش در میان کارآفرینان، سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی منطقه شود به دستور رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در دستور کار قرار گرفته است.

گفتنی است، پیش از این و هفته نخست آذرماه امسال هم در دیداری سه ساعته بیش از 70 نفر از قشموندان مسائل و مشکلات خود را با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به صورت چهره به چهره مطرح کرده بودند که بخش اعظم مسائل و مشکلات مطرح شده در این نشست بارعایت قوانین و مقررات به سرانجام رسید.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.