عبدالرحیمی:

یکپارچگی و همدلی در مدیریت منطقه آزاد ماکو حاکم است

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: خوشبختانه از بدو حضور اینجانب در این منطقه “طی ۵ ماه گذشته” یکپارچگی و همدلی بین مسئولین حاکم است و از جهت پاسخگویی و مسئولیت پذیری در قبال مردم تلاشمان این است که عملکرد فردایمان بهتر از امروز باشد.

به گزارش فرینا، محمدرضا عبدالرحیمی در نخستین جلسه اخلاق مدیران در حکمرانی مطلوب اسلامی افزود:‌سلسه جلسات هر دوماه یکبار تحت عنوان اخلاق مدیران در حکمرانی مطلوب اسلامی که جزو ضروریترین موضوعات نظام حکمرانی است انشاله باعث شود بیش از پیش در مسیر تحقق حکمرانی مطلوب مورد توصیه حضرات معصومین (ع) جکومتی که با اسلام نامیده شده به عنوان کارگزاران نظام اسلامی هستیم بتوانیم با این تذکرها در عملکرد و رفتار مصداق كُونُوا دُعَاةً إِلَناس بِغَيْرِ أَلْسِنَتِكُمْ باشیم.

عبدالرحیمی با اشاره به اینکه در این جلسات مدیران دستگاه های اجرایی،‌نظامی و انتظامی، دستگاه قضا و اعضای شورای اداری حضور دارند اظهارداشت: خوشبختانه از بدو حضور اینجانب در این منطقه طی ۵ ماه گذشته  یکپارچگی و همدلی بین مسئولین حاکم است و از جهت پاسخگویی و مسئولیت پذیری در قبال مردم تلاشمان این است که عملکرد فردایمان بهتر از امروز باشد.

وی اظهار داشت: در دهه مبارک فجر در مراسمات کلنگ زنی و افتتاح پروژه ها تاکید داشتم که باید خودمان را با آرمان ها و اهداف انقلاب تطبیق دهیم و با شهدای انقلاب، دفاع مقدس و خاصه امام شهیدان و مقام معظم رهبری تجدید میعاد و میثاق کنیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو ارتباط صمیمانه مردم و حاکمیت را به عنوان سرمایه اجتماعی توصیف کرد و تصریح کرد:‌ برای تک تک ما مدیران به منظور ارتقای رفتارهای فردی و اجتماعی تذکر  ضروری است و باید بیاد داشته باشیم که در چه موقعیتی قرار داریم و تحت لوای کدام مکتب به عناون مدیر خدمت می کنیم چرا که مردم عملکرد ما را به نام دین و حکومت اسلامی تفسیر می کنند.

عبدالرحیمی افزود: مسئولیتمان در این نظام اسلامی بسیار سنگین است و طبق این فراز از نهج البلاغه که إِنَّ عَمَلَكَ لَيْسَ لَكَ بِطُعْمَةٍ وَ لَكِنَّهُ فِي عُنُقِكَ أَمَانَةٌ وَ أَنْتَ مُسْتَرْعًى لِمَنْ فَوْقَكَ یعنی ما امانت داری بیش نیستیم و باید با ارزش آفرین این بار را به مقصد برسانیم.

وی توجه مدیران را به این حدیث که أعمل لدنياك كأنك تعيش أبدا وأعمل لآخرتك كأنك تموت غدا فرا خواند و گفت:‌ نگاه ما به مدیریت بدون وابستگی به جریان سیاسی و یک نگاه ملی، فراملی و توسعه ای است و به گونه ای تلاش خواهیم کرد که انگار همیشه در این جایگاه هستیم و  نیز نگاهمان باید طوری باشد که هرلحظه آماده تحویل مسئولیت ها هستیم.

خبرنگار منطقه آزاد ماکو امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو