اختیارات شناسه گذاری کالاهای سلامت محور به منطقه آزاد قشم تفویض شد

معاون وزیر بهداشت و رییس سازمان غذا و دارو گفت: اختیارات شناسه گذاری روی کالاهای سلامت محور در حوزه غذایی، آرایشی و بهداشتی به سازمان منطقه آزاد قشم تفویض شد.

به گزارش فرینا، محمدرضا شانه ساز در حاشیه رونمایی از مراسم شناسه گذاری کالاهای سلامت محور در قشم با اعلام این مطلب افزود: مناطق آزاد به ویژه قشم از ظرفیت بالایی برای تحقق فعالیت های اقتصادی با محوریت رونق تولید، برخوردار هستند.
شانه ساز ادامه داد: خوشبختانه تعداد شرکت های دانش بنیان در منطقه آزاد قشم طی چهار سال گذشته 100 درصد افزایش یافته و این نشانه خوبی برای آینده این منطقه می باشد.
رییس سازمان غذا و دارو اظهار داشت: امیدواریم با برون سپاری و تفویض اختیارات به مناطق آزاد کشور به ویژه قشم که پایلوت این حرکت است، شاهد تسهیل در کار فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران در حوزه های تولیدی و تجاری باشیم.
به گفته وی، این تفویض اختیار می تواند در مناطق آزاد به توسعه فعالیت و سرمایه گذاری ها و افزایش اشتغال پایدار که از سیاست های دولت می باشد، منجر شود.  
شانه ساز با اعلام اینکه اداره کل غذا و داروی منطقه آزاد قشم از آزمایشگاه بسیار مجهز برخوردار است، تصریح کرد: امیدواریم با توسعه تجهیزات این مجموعه بخش دیگری از اختیارات سازمان غذا و دارو را با هدف حذف تردد تولید کنندگان و حتی بازرگانان به مرکز کشور، به منطقه آزاد قشم واگذار کنیم.
شایان ذکر است؛ با حضور رییس سازمان غذا و دارو، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، مدير راهبری، پايش و امور استان های سازمان غذا و دارو و همچنین مسئولان اداره کل غذا، دارو سازمان منطقه آزاد قشم، از تابلو شناسه گذاری کالاهای سلامت محور مناطق آزاد کشور با محوریت منطقه آزاد قشم به عنوان پایلوت، رونمایی شد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو