کالاهای سلامت محور با برچسب آبی قشم صادر می شود

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: کالاهای سلامت محور در حوزه غذایی، آرایشی و بهداشتی از قشم با برچسب آبی رنگ این منطقه صادر می شود.

به گزارش فرینا، حمیدرضا مومنی در حاشیه رونمایی از شناسه گذاری کالاهای سلامت محور که با حضور معاون وزیر بهداشت و رییس سازمان غذا و دارو در قشم انجام شد، افزود: مناطق آزاد براساس قانون، نقش مهمی در زمینه انتقال دانش و فناوری به سرزمین اصلی بعهده دارند.

مومنی ادامه داد: سازمان غذا و دارو با تفویض اختیارات حوزه شناسه گذاری روی کالاهای سلامت محور به مناطق آزاد کشور با محوریت قشم، شرایط خدمات به سرمایه گذاران در این مناطق را ارتقا داد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم بیان داشت: اطمینان دارم خروجی مثبت عملکرد ما در حوزه کالاهای سلامت محور، موجب تشویق دیگر دستگاه های اجرایی برای تفویض اختیاراتشان به مناطق آزاد خواهد شد.
به گفته وی، هم اینک پنج واحد تولید لوازم آرایشی، بهداشتی و عطر و ادکلن در منطقه آزاد قشم فعالیت می کنند و سه کارخانه دیگر هم در آینده نزدیک به جمع فعالان این حوزه اضافه می شوند.
مومنی خاطرنشان کرد: تلاش می کنیم بخشی از نیاز کشور به لوازم آرایشی، بهداشتی و عطر و ادکلن که ارز زیادی بابت تهیه آن از کشور خارج می شود را در منطقه آزاد قشم تولید و با برچسب ویژه مناطق آزاد به سرزمین اصلی صادر نمائیم.
شایان ذکر است؛ با حضور محمدرضا شانه ساز معاون وزیر بهداشت و رییس سازمان غذا و دارو، حمیدرضا مومنی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و جمعی از مسئولان سازمان غذا و دارو، از تابلو شناسه گذاری کالاهای سلامت محور مناطق آزاد با محوریت قشم رونمایی شد.  براساس این اقدام، تمامی کالاهی سلامت محور غذایی، آرایشی و بهداشتی با برچسب آبی رنگ اصالت کالا از قشم به داخل و خارج کشور صادر خواهد شد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو