۲۵هزار میلیارد ریال اعتبار برای ساخت تجهیزات داخلی صنایع پتروشیمی

مشاور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در حوزه نفت و انرژی گفت: تفاهم نامه تامین منابع مالی ساخت تجهیزات صنایع پتروشیمی به ارزش ۲۵ هزار میلیارد ریال با بانک صادرت در همایش سه روزه کیش منعقد شد.

به گزارش فرینا، محمد جواد دهقانی اعلام کرد: این میزان اعتبار در صورت گردش سه ماه تا ۱۰۰ هزار میلیارد ریال در سال افزایش خواهد یافت و می تواند در اختیار فعالان صنایع نفت و پتروشیمی قرار بگیرد. 
به گفته وی، این تفاهم نامه به امضای مدیر عامل بانک صادرات، رئیس انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت، معاونت علمی و فن آوری ریاست جمهوری، مدیر عامل هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس و مدیر عامل  سازمان منطقه آزاد کیش رسیده است.
مشاور نفت و انرژی سازمان منطقه آزاد قشم یادآور شد: نشستی با حضور مدیران شرکت آسفالت طوس قشم و در غرفه این شرکت در محل نمایشگاه حمایت از ساخت صنایع داخل که در منطقه آزاد کیش از ۲۷ تا ۲۹ بهمن جریان داشت، برگزار گردید.
وی اظهار داشت: مدیر عامل بانک صادرات هرمزگان هم به نقل از مدیرعامل بانک صادرات کشور، از آمادگی این بانک برای ارائه تسهیلات جهت تامین منابع مالی شرکت های سرمایه گذار و تولید کنندگان محصولات پتروشیمی در استان هرمزگان و‌ منطقه آزاد قشم خبر داد.
شایان ذکر است؛ نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی با ‏محوریت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران، با هدف رونق تولید، حمایت و بهره گیری حداکثری از توان داخل بویژه استفاده از ظرفیت های شرکت های دانش بنیان در حوزه پتروشیمی به مدت سه روز در محل نمایشگاه بین اللملی کیش برگزار شد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو