چهاردهمین دوره آموزش مدرسی غواصی بین المللی در جزیره قشم

مدیر ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم از برگزاری چهاردهمین دوره آموزش مدرسی غواصی بین المللی با مجوز فدراسیون نجات غریق و غواصی کشور به مدت ۱۱ روز در مدرسه غواصی قشم خبر داد.

به گزارش قشم، جلیل حقگویان اعلام کرد: این دوره روز گذشته با حضور ۹ شرکت کننده شامل ۷ نفر از آقایان و دو بانو برگزار شد که ۸ نفر آنان در دوره یک ستاره مدرسی و یک نفر هم با هدف ارتقا مدرک یک ستاره به دو ستاره مدرسی در این دوره حضور داشتند.

حقگویان ادامه داد: پنج نفر از تهران، دو تن از همدان، دو نفر از قشم در این دوره شرکت کرده بودند. به گفته مدیر ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم، شرکت کنندگان در این دوره آموزشی از شناگران و ناجیان غریق کشور بودند که سابقه ورزش های آبی را در کارنامه خود دارند.

وی اظهار داشت: این افراد با گذراندن دوره های آموزشی ۱ تا ۳ ستاره غواصی، در دوره های آموزشی تخصصی این رشته نیز با هدف دریافت مدرک برای تاسیس شرکت های غواصی شرکت خواهند کرد.

به گفته مدیر ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم، حضور این افراد در دوره های غواصی آموزشی قشم، تاثیر بسزایی در معرفی این‌ جزیره و افزایش سفرها به این‌ منطقه آزاد خواهد داشت.

بنا به این گزارش، مهرداد مهاجر میلانی و سید مهدی موسوی به عنوان مدرس و علی اکبر حاجی محمدی مدرس ارشد فدراسیون نجات غریق و غواصی کشور هم‌ ناظر این دوره آموزش بودند. در پایان این دوره، لوح شرکت کنندگان توسط جلیل حقگویان مدیر ورزش و جوانان سازمان‌ منطقه آزاد قشم به آنان اهدا شد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.