با هدف جلوگیری از شیوع ویروس کرونا توسط سازمان منطقه آزاد قشم انجام می شود؛

تأمین اقلام بهداشتی مورد نیاز واحدهای صنعتی جزیره قشم

رئیس شبکه بهداشت شهرستان و جمعی از مدیران سازمان منطقه آزاد قشم به دستور مدیرعامل این سازمان از برخی واحدهای صنعتی جزیره بازدید کردند.

به گزارش فرینا، مدیران صنعت، معدن و تسهیل تولید و تعاون، کار و رفاه اجتماعی این سازمان به همراه رییس شبکه بهداشت شهرستان قشم با هدف کمک به آشنایی هرچه بیشتر کارکنان واحدهای صنعتی با بیماری کرونا؛ از چند واحد صنعتی بازدید کردند.
مدیران سازمان منطقه آزاد قشم در این بازدید ها بر تأمین اقلام و تجهیزات بهداشتی مورد نیاز برای کمک به واحدهای تولیدی و صنعتی فعال در جزیره اعلام آمادگی کرده و همچنین بر رفع موانع و مشکلات با هدف رسیدن به حداکثر توان تولید تاکید کردند.
در این بازدیدها، مسئولان واحدهای صنعتی فعال در جزیره قشم نیز گزارشی از اقدامات بهداشتی و آموزش‌های داده شده به نیروهای انسانی این مجموعه‌ها و فعالیت‌های صورت گرفته در راستای اطلاع رسانی به کارگران و همچنین تنظیف محیط‌های کاری و خوابگاهی کارگران را ارائه دادند.
به همت اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، بیلبوردهایی با تاکید بر اهمیت مراقبت‌های فردی برای مقابله با بیماری کرونا از چند روز پیش در نقاط مختلف شهرستان قشم و در مجموعه‌های صنعتی شهرستان نصب شده است. 
همچنین طبق برنامه ریزی صورت گرفته بروشورهای ویژه‌ای با هدف ارتقای سطح آگاهی کارگران تهیه شده که در خوابگاه‌های کارگری و محیط کار نیروهای انسانی توزیع خواهد شد.
رییس شبکه بهداشت شهرستان قشم نیز در این برنامه ضمن بازدید از امکانات بهداشتی و درمانی موجود در واحدهای تولیدی و صنعتی جزیره، توضیحاتی را درباره مسائل بهداشتی با هدف جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در محیط‌های کار مطرح کرد.
در پایان این بازدیدها، هماهنگی‌های لازم جهت آموزش نکات بهداشتی به پرسنل و کارگران مجموعه‌های صنعتی و تولیدی فعال در جزیره قشم توسط کارشناسان شبکه بهداشت شهرستان برای مدیریت و کنترل بیماری کرونا صورت گرفت. 
پیش بینی می‌شود با اجرای دستور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم مبنی بر توزیع رایگان ماسک و دستکش، ضدعفونی کردن شبانه روزی اماکن عمومی، بیمارستان، درمانگاه‌ها و مدارس، همچنین خالی کردن و ضدعفونی کردن محل‌های پرتردد و سطل‌های زباله، موضوع گسترش بیماری کرونا در این منطقه به خوبی مدیریت شود.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو