ضد عفونی مستمر مجتمع های تجاری و فروشگاه های مواد غذایی قشم

مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد از عملیات ضدعفونی کردن بازار قدیم، مجتمع های تجاری، رستوران ها و فست فود فروشی ها و فروشگاههای عرضه کننده مواد غذایی در شهر قشم خبر داد.

به گزارش فرینا، فرج طهماسبی گفت: عملیات ضد عفونی کردن این مراکز به دستور مدیرعامل این سازمان و در نشست مشترکی که با رئیس شبکه بهداشت و درمان با مدیران مراکز تجاری و رییسان صنوف مختلف داشتیم در دستور کار قرار گرفت.
طهماسبی ادامه داد: در این جلسه مقرر شد مسئولان مراکز یاد شده با استفاده از مواد ضدعفونی کننده (آب ژاول) تولید شده در شرکت آب، برق و تاسیسات سازمان منطقه آزاد قشم که به صورت رایگان در اختیار آنان قرار می گیرد نسبت به سمپاشی محل فعالیت خود به صورت پنج ساعت یک بار اقدام نمایند.
مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم با اعلام اینکه روند فعالیت مراکز یاد شده توسط اداره اصناف این سازمان به طور جدی نظارت می شود، افزود: همه ما برای ارتقا میزان اطمینان مردم از برنامه های پیشگری از ویروس کرونا مسئول هستیم. 
به گفته وی، سمپاشی محیط کسب و کار این مراکز به صورت مستمر، بُعد روانی مثبتی به همراه دارد و تمام سرویس های بهداشتی هم ضمن ایزوله شدن از امکانات مواد شست و شوی دست ها برخوردارند و امیدواریم این اقدامات موجب سلامت مردم و کارکنان این مراکز در برابر ویروس کرونا باشد.   
طهماسبی همچنین اظهار داشت: تمام سطل های زباله در سطح شهر قشم هم توسط نیروهای شرکت تعاونی کارکنان سازمان منطقه آزاد قشم به محض تخلیه با ماشین آلات مکانیزه ضد عفونی و شست و شو می شوند.
وی در مورد نانوائی ها و فروشگاه هایی که با مواد غذایی سرو کار دارند افزود: در چنین مراکزی یک نیروی ویژه بدون اینکه با پخت نان و یا طبخ غذا و تحویل آن به مشتری ارتباط داشته باشد باید به عنوان صندوقدار وجه خدمات را دریافت کند.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.