بررسی راه‌های تولید مشترک فیلم سینمایی بین سازمان منطقه آزاد اروند و حوزه هنری

دیدار مدیرعامل موسسه «بهمن سبز» حوزه هنری کشور با مدیر توسعه فرهنگی و هنری سازمان منطقه آزاد اروند حول محور گفت و گو و تعامل جهت تولید و برگزاری رویدادهای مشترک در حوزه فیلم و سینما.

به گزارش فرینا؛ مدیر توسعه فرهنگی و هنری سازمان منطقه آزاد اروند طی جلسه ای با سید مصطفی حسینی مدیرعامل موسسه «بهمن سبز» حوزه هنری و هیأت همراه، از نتایج خوب این نشست در آینده ای نزدیک خبر داد و افزود: در این دیدار تلاش شد تا رویدادهایی که می توان بصورت مشترک فی مابین دو سازمان انجام شود مورد ارزیابی قرار گیرند.

حمید بحرینی خاطرنشان کرد: مشارکت در استفاده بهینه از ظرفیت مجتمع، سالن های فرهنگی و همایش های سازمان منطقه آزاد اروند و همچنین بحث و بررسی در خصوص تهیه و تولیدات مشترک سینمایی در حد توان هر دو سازمان، از جمله مواردی بود که تلاش شد در مورد آن نتایجی حاصل شود.

بحرینی اجرای برنامه های سینمایی با رویکرد کودک و نوجوان را موضوع مهم دیگری عنوان کرد که رایزنی هایی در این راستا نیز صورت گرفت و اذعان داشت: در نهایت این نشست دو جانبه و مهم فرهنگی، بنا شد که هر دو سازمان در خصوص برنامه های مشترک بررسی های بیشتری را انجام دهند و طی یک کارگروه با توجه به صلاح دیدشان تفاهمنامه ای را برای اجرای برنامه های عملیاتی در آینده ای نزدیک، منعقد بکنند.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو