معارفه سرپرست جدید شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه منطقه آزاد قشم

مراسم معارفه غلامرضا دهقانی زاده، سرپرست جدید شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه منطقه آزاد قشم با حضور رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، مدیرکل حراست، مدیر حوزه مدیرعامل، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل این سازمان و مدیران این شرکت برگزار شد.

به گزارش فرینا، حمیدرضا مومنی در این مراسم گفت: ارائه خدمات بهتر به مسافران و گردشگران قشم باید به عنوان اصلی ترین هدف شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه منطقه آزاد قشم در دستور کار قرار بگیرد.
مومنی با قدردانی از اقدامات مثبت صورت گرفته در زمان مدیریت مهندس پاکنژاد در این شرکت بیان داشت، شرکت توسعه بنادر و فرودگاه منطقه آزاد قشم در دوره جدید مدیریت باید سه ماموریت مهم را به سرانجام برساند.
وی تصریح کرد: اصلاح ساختار نیروی انسانی با هدف بهبود و افزایش کارایی این مجموعه اولین ماموریت شرکت توسعه بنادر و فرودگاه منطقه آزاد قشم است.
به گفته مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، اصلاح ساختار مالی و حرکت به سوی کسب درآمد و سودآوری دومین ماموریت سرپرست جدید شرکت توسعه بنادر و فرودگاه منطقه آزاد قشم می باشد.
مومنی با اشاره اهمیت تدوین برنامه منسجم برای ادامه فعالیت این شرکت، افزود: تهیه برنامه ای دقیق با توجه به امکانات موجود برای افزایش میزان رضایت مردم و بازرگانان از خدمات ارائه شده توسط این شرکت سومین ماموریت مهم مدیریت جدید باید باشد.
وی خاطرنشان کرد: با اجرای برنامه های مختلف طی سال های گذشته، قشم امسال آماده میزبانی بیش از یک میلیون گردشگر و مسافر بود، که به علت شیوع بیماری کرونا این شرایط فراهم نشد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با بیان اینکه مقابله با کرونا یک امتحان ملی برای عبور از بحران است، ادامه داد: باید شرایط در قشم و سایر مناطق کشور به نحوی مدیریت شود که مردم به ایفای نقش بپردازند و با حضور مردم است که می توانیم از این بحران با موفقیت عبور کنیم.
در پایان این مراسم رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با اهدای حکمی غلامرضا دهقانی زاده را به سمت سرپرست شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه منطقه آزاد قشم منصوب کرد.
غلامرضا دهقانی زاده، 25 سال سابقه خدمت در سازمان هواپیمایی کشوری و شرکت فرودگاه ها و ناوبری ایران را در کارنامه شغلی دارد و پیش از این به عنوان معاون فرودگاه در شهرهای خرم آباد، زنجان و کیش فعالیت کرده و مدتی نیز مدیرکل فرودگاه بین‌المللی آبادان بوده است. دهقانی زاده پیش از این در سمت مدیرکل حمل و نقل هوایی قشم مشغول خدمت بود.
انتصاب دهقانی زاده بعد از دریافت استعفای جعفر پاکنژاد که پیش از این در سمت مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه بین المللی منطقه آزاد قشم مشغول به فعالیت بود، صورت گرفته است.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.