صادرات دستگاه‌های آنالیز گازهای ترکیبی از قشم

مدیر صنعت، معدن و تسهیل تولید سازمان منطقه آزاد قشم از صادرات یک محموله شامل دستگاه‌های آنالیز گازهای ترکیبی مونتاژ شده توسط یک شرکت دانش بنیان مستقر در قشم به مقصد بندر امام خمینی (ره) خبر داد.

به گزارش فرینا، محمد مهدی برنجی با اعلام این خبر گفت: دستگاه‌های آنالیز گازهای ترکیبی از مهمترین تجهیزات مورد استفاده در پالایشگاه گازی هستند که توسط شرکت پیرامون سیستم قشم تولید شده است.
برنجی ادامه داد: محصولات تولید شده این شرکت مبتنی بر استاندارهای ملی نفت و گاز کشور برای مناطق با ضریب ایمنی بالا طراحی و تولید می شوند.
مدیر صنعت، معدن و تسهیل تولید سازمان منطقه آزاد قشم افزود: فلسفه کارکرد این دستگاه‌ها منطبق بر اندازه گیزی میزان رسانایی گرمایی عناصر موجود در گازهای ترکیبی است.
به گفته برنجی؛ در طراحی این قطعات توسط شرکت پیرامون سیستم قشم حساسیت‌های لازم جهت استفاده در محیط‌های خطر و استانداردهای EMS و ارتباطی، مورد توجه قرار گرفته است.
وی تصریح کرد: طراحی و ساخت سیستم‌های آنالایزر و نمونه برداری برای صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، فولاد و نیروگاهی و خدمات پس از فروش و تعمیر و نگهداشت دستگاه‌ها از جمله فعالیت‌های این شرکت دانش بنیان مستقر در شهرک صنعتی طولا قشم است.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو